verbruik 2.0 20v
verbruik 2.0 20v
vraagje als rustig rijd zou je dan 1 op 12 kunnen halen met deze lybra
Re: verbruik 2.0 20v
Ik rij (met een defecte toerentalsensor) 1:11,7 snelweg 120km/h over 90 km
stad... Whahahahahahahaha 1:12... NO WAY
stad... Whahahahahahahaha 1:12... NO WAY
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
jammer maar 1 op 11 moet dus lukken
maar straks naar spanje haal ik toch wel 1 op13 op de cruscontrol met 110 km per
1 op 12 lukt heus wel. Rustig optrekken, bij 3000 toeren opschakelen en niet boven de 3250 toeren komen. Over een traject van 100 km snelweg heb ik met een collega ooit 1 op 14 gehaald . Was op een rustige avond op de snelweg van Utrecht naar Groningen, Vgemiddeld 101 km/h ... Nooit meer geevenaard maar goed, waar een wil is is een weg natuurlijk.
Zit zelf over bijna een ton in de Lybra op een gemiddelde van 1 op 11.4 , dat is inclusief 100 km 1 op 14 maar ook 240 kilometer op topsnelhied op de autobahn (durfde het verbruik niet te bekijken, moest wel tanken omdat ik anders niet terugkwam zonder droog te komen te staan
) .
1 op 11 is niet zo moeilijk haalbaar, gewoon 120-130 rijden en af en toe lekker doortrekken tot 6500 toeren bij optrekken is dan geen doodzonde >:D<
Zit zelf over bijna een ton in de Lybra op een gemiddelde van 1 op 11.4 , dat is inclusief 100 km 1 op 14 maar ook 240 kilometer op topsnelhied op de autobahn (durfde het verbruik niet te bekijken, moest wel tanken omdat ik anders niet terugkwam zonder droog te komen te staan

1 op 11 is niet zo moeilijk haalbaar, gewoon 120-130 rijden en af en toe lekker doortrekken tot 6500 toeren bij optrekken is dan geen doodzonde >:D<
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
ok ga het uitproberen remmen liepen aan nieuwe schijven en blokken en ook nog een achterdemper total 357 euro armer maar zo kon ik ook niet naar spanje steun demper afgebroken blokken bijna compleet op en links achter liep aan
heb getankt en 1 op 11 file stad en snelweg en vast zittende achter remmen kijken wat de lybra nu haalt
Goeie reis naar Spanje!
Met alleen benzine is 1L op 11KM prima haalbaar, gewoon rustig rijden. CO2 uitstoot is trouwens een heel ander verhaal, dat zit in dezelfde regionen als van supersports met 450+ PK, een moddervet F label.
Een 2.0 op LPG doet gemiddeld 1:9 (stad en snelweg combi), alleen met rustig snelweg rijden haal je 1 op 10. Maarja, met een hele EURO verschil in prijs per liter valt de extra wegenbelasting en het hogere verbruik al snel in het niets...
Met alleen benzine is 1L op 11KM prima haalbaar, gewoon rustig rijden. CO2 uitstoot is trouwens een heel ander verhaal, dat zit in dezelfde regionen als van supersports met 450+ PK, een moddervet F label.
Een 2.0 op LPG doet gemiddeld 1:9 (stad en snelweg combi), alleen met rustig snelweg rijden haal je 1 op 10. Maarja, met een hele EURO verschil in prijs per liter valt de extra wegenbelasting en het hogere verbruik al snel in het niets...
vorige week nog 1:14,2 met lybra sw 2.0
maastricht - amsterdam en terug
netjes aan de snelheid gehouden, (ha hahha de eerste keer in mijn leven) maar gezellig kletsend met collega's is ook wat waard
geen file gehad (hoe is het mogelijk in nederland)
als je dan even verder vooruitkijkt en dankt dan haal je deze waarde wel, maar ja dus niet optrekken als een italiaan en dan bumberkleven en vol in de ankers.
maastricht - amsterdam en terug
netjes aan de snelheid gehouden, (ha hahha de eerste keer in mijn leven) maar gezellig kletsend met collega's is ook wat waard
geen file gehad (hoe is het mogelijk in nederland)
als je dan even verder vooruitkijkt en dankt dan haal je deze waarde wel, maar ja dus niet optrekken als een italiaan en dan bumberkleven en vol in de ankers.