na dat ik de zwarte lybra 1.9jtd 150 pk heb ingeruild op een clio had toch spijt dus na een jaar kijken en kwam deze tegen lybra 2.0 benzine uit 2001 clio was 2003 lybra heeft 83000km gelopen al zijn beurtjes gehad heb haar uit hoogeveen wat een reis zeg van uit purmerend.
maar rijd wel heel lekker 178km gereden dus kan er wel wat over zeggen auto ziet er goed uit heeft een teflon 4000 behandeling gehad zo ik weet even niks meer ik hoor het wel als er vragen zijn lybra vrienden http://link.marktplaats.nl/545666645
hallo ik ben weer terug
hallo ik ben weer terug
- Attachments
-
- 0212286430005[1].jpg (1.57 KiB) Viewed 335 times
-
- 0212286430004[1].jpg (1.4 KiB) Viewed 335 times
-
- 0212286430003[1].jpg (1.42 KiB) Viewed 335 times
-
- 0212286430001[2].jpg (12.32 KiB) Viewed 335 times
Re: hallo ik ben weer terug
gefeliciteerd en welkom in da club (terug) (tu)
mooi en luxe auto heb je! maar hier op forum is ook een groene lybra te koop, zo te zien bijna dezelfde model als die wat jij hebt gekocht.. heb maandje geleden al een lybra gekocht maar een mindere uitvoering (geen alcantara van binnen
) en als ik had geweten, was ik voor die lybra van hier op forum gegaan..
mooi en luxe auto heb je! maar hier op forum is ook een groene lybra te koop, zo te zien bijna dezelfde model als die wat jij hebt gekocht.. heb maandje geleden al een lybra gekocht maar een mindere uitvoering (geen alcantara van binnen

ok bedankt had liever geen alcantara gehad vind het gevoelig voor vuil en zo ja wat voor een heb jij er
ik weet niet hoe je die noemt maar mijne is 1.8 benzine zonder electrische ramen achter...zonder cruisecontrol en bekleding is beetje grijs.. in principe ook leuk maar ik ruik nog steeds klein beetje cigareten erin en voor een extreem gevoelige niet roker zoals mij is dat een minpunt bij auto.. 

Dat is de "business" uitvoering. Die peukenlucht had ik ook toen ik de mijne kocht. Even flink met de Andy in de weer geweest (met name ventilatiekanalen, vloerbedekking, met name bij de verwarmingsuitstroom-roosters, dak, stoelen etc). Aardig klusje destijds, maar daarna zo fris als een hoentje!:)o
Die bekledingsoort die je hebt is wel een van de meest onverslijtbare en niet vervuilende die er is (tu)- prijs je gelukkig - dat Alcantara ziet er na een paar jaar al niet meer uit (met name bestuurdersstoel) en de die licht beige variant wordt ontzettend vuil, ook onder het dashboard enzo
Niet janken dus B)
B)-
Die bekledingsoort die je hebt is wel een van de meest onverslijtbare en niet vervuilende die er is (tu)- prijs je gelukkig - dat Alcantara ziet er na een paar jaar al niet meer uit (met name bestuurdersstoel) en de die licht beige variant wordt ontzettend vuil, ook onder het dashboard enzo
Niet janken dus B)
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
ja dickh daar heb je gelijk in maar ja zoms moet je er genoegen mee meenemen zijn er niet zo heel veel zoals een opel astra of golf zeker met deze km stand had ook liever andere bekleding gehad maar het valt me op hoe mooi het er nog uit ziet is ook niet ingerookt als ie maar goed is dat vind ik het aller belangrijkste
Welkom terug weer dan 
Met dit exemplaar kun je nog wel even vooruit
, ons bakkie heeft er nu 226dkm opzitten en afgezien van een hardnekkig motormanagementlampje (oorzaak steeds waarschijnlijker de katalysator, weet iemand nog 1 voor weining :S ?) rijdt het nog als een tierelier.

Met dit exemplaar kun je nog wel even vooruit

Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
ga zo door deze heeft pas 83000km gelopen wel al 2 maal distributie gedaan zijn er met deze motor veel dingetjes en hoe lang gaat de koppeling mee
onderdelenlijn, sloop, ...
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)