So be it, is genoteerd!
Ter aanvulling op de wie daarbij zijn, ook even *wat* daarbij zijn (aan eenieder ter completering):
DIeselTDi => Paul VAG - grijze 2.0 SW LX (2000) tdi
GStijf => Gerben
@tse - 2.4 SW jtd Emblema
De Wit => Dennis de Wit - misschien met zoon Carlos erbij aanwezig. - 2.0 SW (2002)
Stephan
Big Man
HansvanReekum - donkergrijze 1.8 LX LPG (2000)
Dickh => Dick Heijne smoking smiley - Koningsblauwe 1.8 LX Berlina (2000)
Cathay=>Ko
B. Hageman => Boris
Nu we toch gezellig onder elkaar komen: als er mensen zijn die Navi CD's of werkplaatshandboek-CD's of weet ik wat voor speldjes, sjaaltjes, stickers, modelauto-Lybraatjes, werkbeschrijvingen, geïllustreerde tips, cursus Italiaans of weet ik wat in de aanbieding hebben, laat hier weten of ergens behoefte aan is en we dat kunnen delen op deze bij voorbaat onvergetelijke bijeenkomst

-D
Het deelnemersveld valt me wat tegen eerlijk gezegd, maar mocht dat wat uitbreiden: er zijn vast wel dealers te vinden om dit soort geintjes wat op te leuken denk ik. In mijn eigen regio: Auto Europa-Italië bijvoorbeeld. Kunnen we daar wat mee? (terzijde: Auto Halan uit Amsterdam pas daar *niet* in. Waarom niet :S Daar wil ik best een spreekbeurt aan wijden! >:D< )
Hier en daar zie ik overigens wel eens een Lybra staan. Nu 6 november definitief is, een aankondigend postertje onder een fraaie ruitenwisser stoppen met referte aan deze site? Moet werken! Wie maakt een ontwerp waar het zelfs signore L. Lancia (als de goede man nog geleefd had) het dun door de broek van zou lopen? (tu)
A dopo e chiao!