Lijst

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
marc

Re: Lijst

Unread post by marc »

Jajaja,heb de afgelopen week niet al te veel tijd gehad,je weet wel een vrouw heeft ook al eens aandacht nodig,maar morgen spring ik er eens langs en als hij er nog staat zal ik meteen eens vragen hoe lang hij er ongeveer nog zal staan en dan stuur ik jullie een bericht.
Marc
Rick

Unread post by Rick »

Ik heb een type 3 thema 3.0 v6 LS uit 94 met 225.000 op de klok, een thema 16v type 2 uit 92 en een sw 2.0 turbo type 1 uit 89. Twee zijn nog rijdend en een (de sw) staat te composteren op het moment.

Rick
Dick

Unread post by Dick »

3.0 LS 1994 89000km Nero metallizato
LX electr. zwart Poltrona Frau
17" Azev A
etc..
Bentley

Unread post by Bentley »

Ik heb een sedan 16v turbo LX uit 1994. Ruim 220.000 op de teller en nog steeds een hele fijne auto.
Het is mijn tweede thema turbo. Mijn vorige is naar Macturbo gegaan.
marc

Unread post by marc »

Harry,ik ben vandaag langs geweest en ja.....hij staat er nog en hij zou nog een tijdje blijven staan.Dus nu is het aan jou.
Marc.
Rudy

Unread post by Rudy »

Die dingen passen orgineel niet op een sw maar je moet het zelf maar weten, een sw heeft acher verzwaarde dempers.
Rudy

Unread post by Rudy »

Jij bent in bezit van die zwarte ?
Rudy

Unread post by Rudy »

Als de dempers bij mij LX stuk gaan denk ik niet dat er nog orgineele terug komen Kosten, met monteren 1500 euro op het moment. Daar kan ik leukere dingen voor doen en over enige tijd zijn ze toch niet meer leverbaar.

Heb als eens in de boeken zitten kijken ze worden ook niet door andere bedrijven gemaakt of gelevert.
marc

Unread post by marc »

Rudy,ik heb gewoon gedaan wat Harry me gevraagd heeft en als hij denkt dat hij er mee verder geholpen is moet hij het maar eens bekijken ,ik weet ook niet of die dingen bij hem te monteren zijn of niet.Voor geen misverstanden te hebben zal ik de gegevens er hierbij vermelden: 2.0 16v ls type3 bwj'93.Er staat trouwens ook een originele cruise control in,dit had ik nog nooit gezien.Oh ja,de computer van de demping controle is ook nog aanwezig.
Marc.
Rudy

Unread post by Rudy »

Ik ben het met je eens hoor hij moet zelf beslissen maar een SW is anders als een sedan, een sw heeft acher ook hoogte regeling het was wel verkrijgbaar op een sedan maar was ook vrij duur. Het is daarom maar weinig gelevert, en als je het nu moet hebben moeilijk aan te komen.

War mankeert er ijgenlijk aan jou LX is hij nog te koop, ik vind persoonlijk een LX interesant om aan te werken vraag me niet waarom maar het is zo.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”