viva lancia forum

Discussie en vraagbaak over Lybra
hansvanreekum

Re: viva lancia forum

Unread post by hansvanreekum »

Is PDF dan niet handiger? Als er weer foto's in het Word document zitten kost het weer veel schijfruimte en dat is met PDF veel minder.
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Huib
Site Admin

Unread post by Huib »

Ik heb alle beperkingen er af gehaald. Ieder type file kun je nu uploaden.

Het is een globale setting voor alle nederlandstalige forums. Het kan zijn dat activeiten in een ander forum ooit aanleiding geven tot het opnieuw instellen van beperkingen. Dat zien we dan wel.
DieselTDi

Unread post by DieselTDi »

Huib,
Tnx voor het vertrouwen.
Het veranderen ed van de site laat ik graaaag aan jou of stefan over.
Daar heb ik geen kaas van gegeten...
Zal tzt alle items eens nalopen/ samenvoegen.
Idee van een "how to / tech" hoek appart lybra lijkt mij ook wel wat.
Denk alleen dat b.v. Elk type dit dan wel wil (thesis is b.v. Ook zeer actief daarin)

Mbt moderaten, ik zal proberen zo eerlijk en normaal mogelijk te oordelen over de "posten"
Mocht iemand toch ergens moeite mee hebben, pb mij dan!
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Space

Unread post by Space »

Huib Schreef:
-------------------------------------------------------
Quote: Het lijkt me ook een goed plan om af en toe discussies te verwijderen die geen betekenis meer hebben. Dat maakt ook het
zoeken makkelijker.
-
-
Dan ben je op het Lybra forum wel even bezig met verwijderen van berichten die geen betekenis meer hebben of onzin berichten...:D
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
dickh

Unread post by dickh »

Nee. Dit is een van de beste fora die ik ken op dit gebied. Houden zo.(tu)
Goed, wat technische beperkingen (qua inserten/bijlage van afmetingen van afbeeldingen bijv.), maar die vallen in het niet bij de mess in veel andere merken-fora. Bovendien hier 1:1 aansluiting bij de rest van de globale Lancia/Lybra wereld (qua searches etc), helemaal goed.

Keep up the good work :)-D
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
DieselTDi

Space Schreef:
-------------------------------------------------------
> Huib Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> Quote: Het lijkt me ook een goed plan om af en toe
> discussies te verwijderen die geen betekenis meer
> hebben. Dat maakt ook het
> zoeken makkelijker.
> -
> -
> Dan ben je op het Lybra forum wel even bezig met
> verwijderen van berichten die geen betekenis meer
> hebben of onzin berichten...:D

Ik ben al begonnen, met berichten uit 2001 / 2003 samen te voegen en idd.. complete onzin berichten te verwijderen....
vooral ene Dick..... die .. >:D<
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

Koos

Unread post by Koos »

Het Forum is heel interessant, ik lees het bijna elke avond .
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
w de buck

Unread post by w de buck »

koos heeft gelijk houden zo!
Huib
Site Admin

Unread post by Huib »

Paul, laat maar weten welke (Lybra) forums en of folders ik aan moet maken. En laat maar weten wanneer ik ook voor het Thesis forum de moderator rechten voor je aan kan zetten. Ik doe het maar meteen trouwens. Kan het altijd weer uitzetten als het teveel wordt.

Ik ben soepel in het beoordelen van berichten. Ik verwijder enkel berichten die over prima nagemaakte Gucci tasjes gaan en neusverlengende pillen en wat dies meer zij.

In het verleden was er regelmatig discussie of de fora zich moesten beperken tot strikt technische informatie of niet. Vooral de discussies daarover (en over alles eigenlijk) met gli amici italiani is puur genieten. Ik kan me dan helemaal voostellen dat de opera in Italie is uitgevonden en ook nergens anders uitgevonden had kunnen worden. Net zoals behoorlijke auto's trouwens. Een "ruzie" tussen de Phedristi en de andere Italiaanse forumisti heb ik ooit eens beslecht met de opmerking "Cars are useless if you have no friends to drive to". Deze woorden sieren nog steeds het Italiaanse Phedra forum.

De Spanjaarden zijn in een grijs verleden begonnen met een "Lancia Café" forum. De Duitsers zijn gevolgd. Ook in het Engelse forum is zoiets ingevoerd. En sinds twee jaar is er op het Italiaanse forum ook een "Lancia Cafè" Het onderschrift daarbij vind ik heel mooi: "Parole in libertà" ofwel "Woorden in vrijheid". Is het een idee om zoiets ook op het Nederlandse forum te doen? Altijd goed voor de inkomsten uit de Google ads ook nog eens. Ik doe het meteen.
DieselTDi

Dat is idd een leuke.. Vrije woorden markt....

En is het allicht een idee om een apparte "marktplaats" te maken voor elk type in NL ipv apparte marktplaats lybra apparte kappa apparte thesis etc etc....

Post Reply

Return to “NL45 Lybra”