Huiverig...

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rainmaker

Re: Huiverig...

Unread post by Rainmaker »

Voorlopig blijf ik zoveel mogelijk genieten van de auto (exterieur, interieur, starende weggebruikers, krachtige 3.2 motor). Ik heb me voorgenomen om de grillen van de Thesis voor lief te nemen zolang het acceptabel blijft.
Voor mij is echter wel duidelijk geworden dat betrouwbaarheid uiteindelijk belangrijker is dan het hebben van "iets zijzonders".
Betrouwbaarheid van de auto en van het merk (vertegenwoordiger van het merk in Nederland).

Ik ben er nog niet uit wat het zal worden, maar het zal waarschijnlijk richting Lexus gaan.
Ik heb geen haast en dat geeft Lexus tijd om hun interieurs te verfraaien (hoewel het wel nooit het interieur van een Thesis zal evenaren).

Auke
sweetspeed

Unread post by sweetspeed »

Het interieur van welke japanner dan ook (zelf infinity en lexus) gaat zwaar tegenvallen.
Anderzijds is met name het hoge gewicht voor mij de reden om door te blijven zoeken naar een maagdelijke full-options Kappa, tegen beter weten in overigens want ik denk niet dat ik er nog een ga vinden.....
R.Ostendorf

Unread post by R.Ostendorf »

@ Auke en Sweetspeed,

Als jullie zoveel te klagen hebben verkoop dan lekker La Diva en laat die personen die er wel van kunnen genieten er van genieten!
En nee niet iedereen sleuteld er zelf aan
en nee niet iedereen heeft negatieve ervaring
en nee niet iedreen heeft een Jap in de schuur staan
En nee niet iedereen die hem niet kan betalen rijd er in.

Ik zeg verkopen aan een leifhebber dus!
Rainmaker

Unread post by Rainmaker »

Beste R. Ostendorf,

Dit is een forum en Francoupé stelt een vraag.
Ik denk dat hij er veel meer aan heeft wanneer iedereen een open en objectieve feedback geeft.
Daar horen dus ook de minder goede kanten van het verhaal bij, zodat hij een afgewogen keuze kan maken.
Anders kan Francoupé net zo goed naar een Lancia-dealer gaan waar de lokale commercieel medewerker hem een louter positief verkoopverhaal vertelt. Maar ik denk niet dat dat zijn bedoeling was........

En uiteraard geniet ik van de auto, zoals ik ook heb aangegeven.
Maar dat maakt mij niet blind voor de negatieve kanten.

Het forum bestaat voor een groot deel uit problemen die door Thesis-rijders worden aangekaart.
Ergenissen bij jezelf kun je eenvoudig vermijden door deze threads niet te lezen.

En je verschrijving was op 1 letter na perfect: liefhebber = lefhebber
(en soms moet je ook gewoon een liefhebber zijn en lef hebben)

Groet,

Auke
Robbert

Unread post by Robbert »

Sleuteld, rijd er in, leifhebber - ik zeg: spellingschecker.
gergely

Unread post by gergely »

heren, heren.....

laten we het forum gebruiken waar het voor bedoeld is: vragen en oplossingen rondom onze la Diva... en vooral genieten van wat een ander met de beste bedoelingen neerschrijft...
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Rino

en dan dit : klaar met Audi

Unread post by Rino »

Dan moet je dit eens lezen op Autoweek.nl, volgens mij een herkenbaar verhaal, ook in België. Geweldig artikel.
[Klaar met Audi]
Koen

Re: en dan dit : klaar met Audi

Unread post by Koen »

volgens mij een herkenbaar verhaal, ook in België
>:D< :D X(
Alle 335 (!) heb ik nog niet gelezen, maar een (eerste) bevestiging uit België van het 'fenomeen' Audi rijders.
Andersom : ik wist niet dat ook Nederland er "last" van had ? (lease-auto's zijn in NL een tikkeltje kleiner dan in België (door o.a. aankoopprijs, BPM en andere fratsen, financiële behandeling bedrijven ivm lease-auto's).

Koen (die geen spellingcorrector op zijn computer heeft zitten : financiële - lease-autos : correct volgens het Groot Dictee ? )
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
sweetspeed

Re: en dan dit : klaar met Audi

Unread post by sweetspeed »

Wat ik al een paar jaar roep.....in Audi rijden tegenwoordig de types die BMW of Mercedes hun foute imago hebben bezorgd; Petjesvolk, shabby aannemers, souteneurs, schakelketting/zegelring-figuren, mannen met dasspelden en andere patserige types.
FAUDI dus.

Afgezien daarvan, als je een Lancia interieur gewend bent dat ga je vanzelf op zoek naar een flink eind touw met strop als je een paar dagen tegen zo'n Audi dashboard hebt aangekeken....bah
R.Ostendorf

Unread post by R.Ostendorf »

@ Robbert,

Ik zeg dyslexie
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”