klassiekerbeurs MECC & Fanalone

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Mzazrzczo

Re: Klassiekerbeurs Mecc & Fanalone en La Strada

Unread post by Mzazrzczo »

Waarum kaat et hier um et beoerielen van die auto. Als iek zeg dat iek niet mier zeg dan ies dat duidielijk, dek iek tog?
En als iek angefe Fanalone niet hert is ies dad ok duidilijk!
Wat 1 kelul alemoal!

Groeten,
Marco

P.S. Wat zitten jullie toch eigenlijk allemaal enorm slap te lullen zeg! Ik ben in ieder geval een originele Replica Fanalone aan het bouwen! No matching numbers at all !
Marco

Unread post by Marco »

Meer zeg ik niet!
Giorgio Cazzato

Unread post by Giorgio Cazzato »

IK ga van uit dat deze web site bedoeld is om over onze auto hobbjes te gaan praten, ik probeer dat the doen in mijn slechte Nederlands taal, zo te zien komen mijn berichten niet duidelijk over , en komen veraltjes uit die niet mijn bedoling waren voor dat mijn excuse .( Nederlands taal is niet makkelijk voor mij , toch do ik mijn best , ik kan ook in italiaans schrijven maar .................. )
Ik heb allen gezegd: Groote koplampen maken geen fanalone , om nogmals an te geven dat de Fanalone is niet allen bizonder om zijn uiterlijk maar om zijn prestatje , de prestatje van deze auto zijn zo bizonder niet allen omdat en 1.6 motor in zit.

Bestaan namelijk 4 vorschillende 1.6 motoren ,
Bestaan namelijk 3 vorschillende 1.6 1e serie bakken
bestaan namelijk 3 vorschillende 1.6 2e serie bakken
bestaan namelijk 3 vorschillende 1.6 subframe etc.etc.

En dat is niet alles, want de Fanalone heeft veel en veel meer vorschillende met en 2 serie HF , en nog meer met en gevoon 1.3 of 1.2

Deze vorschillen daan worden noog groter als over race auto gaan praten ,want toen ging iedere een zijn eigen uitfindingen proberen op zij race auto.

Geen enkele EX works Fanalone is gelijk.

Deze vorschillen zijn te vinden in de gewichten van de carroserie , chassies , en veel veel meer andere details die tot an kleine schrufen anders kunnen zijn.

Het is ook bewijs dat ook tussen origineele Fanalone vorschillen zijn getoont, dat omdat toen toch en betje en ambachtelijk werk was.

Mij ex Fanalone ,ik denk ook een van de moiste in zijn orginalitijd was de enige met roode interieur, niet van fabrik te krijgen, maar als jullie kunnen denken de eerste eigennar heeft toen gezegd ik will rood van binnen met miscrien toen 1000 lire foie an de verkoper, en heeft toen roode inerieur gekregen, door dat werd gezeg dat mijn auto en replica was, nau zou ik an iedereen het zelfde replica wille geven die ik had.

Veel Fanalone hebben gerijst daar door hebben al toen in die tijd wat anpassingen gekrijgen door race schade, en toen werd niet hert andacht anbesteiden over het feit als en onderdeel origineel was of niet .

(Ik heb in Italie en Fanalone die door frontale schade en 2 serie neus had gekregen , de eigenaar dacht dat en fanalino had gecocht , maar hij was zonder te weiten de eigenaar wan en hele bizonder oit witte Race Fanalone), dat heb ik met MR. Stella ondekt.

Door dat bestaan ook Fanalone met veel onderdelen die niet origineel zijn van die auto , niets mis mij, maar het is leuk om deze vorschillen te kunnen ondekken, denk ik, want anders is mijn hobby niet meer interessant.

Door deze vorschillen kan ook de historie van de auto boven water komen, en dat betekent niet da de auto en replica is.

Om het veraal korte te maken over wat betreft deze auto war over deze discussie gaat, de auto is en origineele Fanalone , die volgens mij en aantal punten heeft die niet ospronkelijk zijn van deze auto, daar niets mis mij. ( meer zeg ik niet bedoel ik dat ik ga niet openbaar praten over dettails van een auto die niet van mij is )

De warde van en auto word in deze tijd bepaald door de originalitijd , en geskidenis (als een race auto is )
En de bedragen kunnen zijn tussen 15.000 en tot 120.000 euros voor en Fanalone.

De Fanalone zijn niet an iedereen bekend als bizonder auto, ik heb taxateur gezien die de ward van mijn auto gingen boordelen op basis van en nederlandse auto blad waar in niet een het vorschil werd getoont tussen en eerste serie en en tweede serie 1.6.

Ik heb namelijk niets tegen mensen die graag en replica willen , iedereen mag doen in deze wereld wat will doen met zijn geld, namelijk om eerlijk te zijn hoe meer fulvia rond rijden hoe beter vind ik.

Ik heb het gevoel dat mijn geskreven stukken in deze web site niet gevardeerd worden , ik dacht zelfs dat ik iets meer zou brengen I.V.M mijn kennis en frienden over de hele Europa die met deze auto veel te vertellen hebben.

Ik sta altijd open om iemand te helpen als nodig is , en dat do ik in mijn slechte nederlands taal en daar ben ik troz op.

An allemaal de groeten en veel Lancia plezier.

P.S.

Als goed is gaat onder die Fanalone ,
en gruppo 4 uitlaad die ik in Nederland heb gebracht , en die namelijk ruim onder 4 of 5 fulvias te vinden is, EN ik denk daat de berijders blij mij zijn.

2 carello megalux
2 gruppo4 lampen steun die mijn broer heeft gemakt
1 munari stuur Ferrero

Tot orens

MAAR NIET MEER IN DEZE WEB PAGE

Giorgio Cazzato
Marco

Unread post by Marco »

Sorry Giorgio,

Misplaatst grapje van mijn kant. Maar dat oeverloze geklets over al dan niet origineel blijft maar doorgaan! En natuurlijk heb je gelijk als we het hebben over onze gezamenlijke hobby, daar gaat het hier inderdaad om.

Zal het niet meer doen.
Groeten,
Marco
Bob

Giorgio verlaat ons niet!

Unread post by Bob »

Ha Giorgio,

Volgens mij zijn er alleen maar misverstanden en vind iedereen jou bijdragen WEL interessant! Ik hoop niet dat je weggaat van deze website. Lees je stukjes altijd met veel plezier!

groets
Bob
Bob Mesman (andere Bob)

Re: Giorgio verlaat ons niet!

Unread post by Bob Mesman (andere Bob) »

Ook ik lees jouw verhalen altijd met plezier, en verbaas me altijd over je kennis. En die taal...je moet mijn Italiaans een zien! Je boodschap komt over, daar gaat het om, de rest van de forum-leden maakt ook fouten bij de vleet.
Arjan

Unread post by Arjan »

Ciao Giorgio!
Non ci conosciamo.... ! E nemmeno sono interessato nei Fanaloni...!
Ma gia per anni leggo tuttu che scrivi, solo xke sei in gran tifoso della Lancia Fulvia!
Solo x questo ti volglio bene e mi dispiacerebbe molto se non scrivessi piu su questo sito...

Adesso scrivo solo in italiano per dimostrarti ke sei un grande! Anke per uno chi ha ´solo´ un Fulvia 2C!
Dai...! Ritorni tra noi!

Buona giornata!
Ciao, Arjan

PS: Hoop dat we elkaar zondagmiddag zien op Zandvoort!
Bart Verbeek

Re: Giorgio verlaat ons niet!

Unread post by Bart Verbeek »

Nou giorgio

Ook ik lees je postings met grote aandacht. Ik zou het jammer vinden als een echte 'referentie' zoals jou hier afwezig zal blijven.

Zoals ik ook al heb meegemaakt (onlangs nog) zijn intonaties (en voor sommigen zelfs smileys) niet leesbaar in een getypete tekst. Wat voor de één supergrappig is, is voor de ander een regelrechte aanval. Oppassen geblazen dus als je een posting doet. We komen hier samen om te vertellen over onze gezamelijke hobby en tips te geven en te krijgen hier over.

groetjes

Bart
Joop

Unread post by Joop »

Hoi Arjan,

Ik sluit me helemaal bij je aan.

Gr,
Joop

Hoe is het met de Berlina?
Arjan

Unread post by Arjan »

Ik heb net de ''La Strada'' aangeschaft onder de middag, je staat er gekleurd op!
De 2C heeft gisteren een frisse APK gekregen, zodat ik zondagochtend naar Utrecht kan voor het FFF evenement en in de namiddag ook nog even op Zandvoort kan gaan kijken! Waar duik jij op??
Groeten, Arjan
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”