Verder inderdaad maar weinig Lancia's gezien op het Concours. Alleen een lichtblauwe Zagato die ik nog niet eerdere had gezien. Hierbij voor de Breda-gangers de twee Fulvia's die op 't Loo stonden. Ik hoop volgend jaar ook naar Breda te kunnen afzakken in mij Fulvia, althans, wanneer ik een frontplaat heb kunnen vinden.
HF dag, Have Fun
Re: HF dag, Have Fun
Ik heb jouw 1.2 HF zien staan zondag. Wat een prachtig mooie auto zeg, echt super.
Verder inderdaad maar weinig Lancia's gezien op het Concours. Alleen een lichtblauwe Zagato die ik nog niet eerdere had gezien. Hierbij voor de Breda-gangers de twee Fulvia's die op 't Loo stonden. Ik hoop volgend jaar ook naar Breda te kunnen afzakken in mij Fulvia, althans, wanneer ik een frontplaat heb kunnen vinden.

Shame on me... was ik helemaal deze prachtige serie 1 berlina vergeten.

Die van William is een idd een prachtige Fulvia, Heb ik eens goed bekeken op het Loo.
En Erwin ook hier?
Als ik dit zo lees wil ik next time ook wel komen, maar dan wil ik wel de mijne wat verfraaien, zoals die nu is durf ik niet.
En Erwin ook hier?
Als ik dit zo lees wil ik next time ook wel komen, maar dan wil ik wel de mijne wat verfraaien, zoals die nu is durf ik niet.
Beste allen,
Dank u voor alles. Wij genoten zeer van met vele Fulvia vrienden.
Bedankt, Huib, Bart, en iedereen. Ciao, Ciao!!
Katsura & Eri
Dank u voor alles. Wij genoten zeer van met vele Fulvia vrienden.
Bedankt, Huib, Bart, en iedereen. Ciao, Ciao!!
Katsura & Eri
Schitterende organisatie van Bart en Huib.
Zelfs onze dochters Astrid en Margot hebben zich goed geamuseerd in de auto's van nonkel Huib en nonkel Bob.
Het eten 's avonds was zo goed dat we vorige zaterdag terug forel zijn gaan eten.
Count us in for next year.
Mieke, Margot, Astrid en Michel
Zelfs onze dochters Astrid en Margot hebben zich goed geamuseerd in de auto's van nonkel Huib en nonkel Bob.
Het eten 's avonds was zo goed dat we vorige zaterdag terug forel zijn gaan eten.
Count us in for next year.
Mieke, Margot, Astrid en Michel