Uitval verlichting achterkant

Discussie en vraagbaak over Lybra
jnvngls1

Re: Uitval verlichting achterkant

Unread post by jnvngls1 »

Accu-reset gedaan. check-led is inderdaad uitgegaan. nu de airbagstoring en de radio aanpakken.
misschien lukt het nog om hem storingsvrij te krijgen.
dank voor alle hulp. ik hoop later nog eens op jullie kennis en ervaring te mogen rekenen. :)-D
prettig gestoorde Lancia Lybra liefhebber
Drikske

Unread post by Drikske »

Ik heb hetzelfde euvel met de airbaglampjes. Ook bij mij is er een kabel los onder de passagiersstoel, maar vraag me af of dit de rede is. Bij het schoon maken van de auto was me namelijk deze losse kabel al opgevallen, zonder dat er melding van lampjes was . Ik kon niet achterhalen waar deze kabel naar toe moet. Ik heb de accu een kleine 10 minuten ontkoppelt zonder resultaat. Kan het zijn dat een reset langer duurt.... ben benieuwd naar de ervaringen......
hanzie68

Unread post by hanzie68 »

De Het airbag lampje moet gereset worden. Daarvoor kun je in china een mooie obd verloopstekker kopen voor je laptop of pc.Kost ongeveer € 15,- Dan het progragmma ecu scan downloaden, is gratis. Deze is speciaal voor alfa lancia en fiat. Is ook handig voor storingsdiagnose enz. Ik heb er al veel plezier van gehad.

Die losse kabel onder de stoel is waarschijnlijk voor de elektrische verstelling. Bij sommige modellen zit die er op. Alle airbagkabels zijn overigens geel ommanteld, en zitten in een doosje onder de stoel. Je kunt hiervoor het beste de afdekkap aan de voorzijde weghalen. Dan kun je er beter bij.

Hier nog een linkje naar de site waar je de kabel kunt bestellen. http://www.lightinthebox.com/nl/vag-kkl ... 10529.html

Groetjes, Hans
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
flavia1800

;)Re: Uitval verlichting achterkant

Unread post by flavia1800 »

Juist, beide lampjes zijn intermitterend en dienen zoals Hans al aangeeft, gereset te worden. Heb ik bij mijn Lybra afgelopen zaterdag laten doen.B)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”