toerenteller en buitentemperatuur , Y 1.2-2001
Re: toerenteller en buitentemperatuur , Y 1.2-2001
Of je hebt een ypsilon zonder opties!!
Want die zijn er ook, dus zonder toerenteller en buitentemp in het instrumentenpaneel en dan zou er al eens een ander instrumenten paneel geplaats kunnen zijn.
(Misschien om een lager kilometerstand te verkrijgen...)
En dan zou het best wel eens kunnen dat die bedrading er niet ligt.
Vraag me niet welke opties op welk model zitten, maar als je handbediende spiegels en geen centrale vergrendeling hebt, dan heb je al een kale auto te pakken,waar toerenteller en temp. ontbreken.
Even zoeken op utivoering die je hebt en vergelijken.
Want die zijn er ook, dus zonder toerenteller en buitentemp in het instrumentenpaneel en dan zou er al eens een ander instrumenten paneel geplaats kunnen zijn.
(Misschien om een lager kilometerstand te verkrijgen...)
En dan zou het best wel eens kunnen dat die bedrading er niet ligt.
Vraag me niet welke opties op welk model zitten, maar als je handbediende spiegels en geen centrale vergrendeling hebt, dan heb je al een kale auto te pakken,waar toerenteller en temp. ontbreken.
Even zoeken op utivoering die je hebt en vergelijken.
Daar heb ik zelf ook al aan gedacht , wat jij zegt kriekje.
Namelijk toen ik dat dashboard wat ik gekocht heb er in wilde zetten , dus de oude er uit haalde , keek ik achterop de unit en zag een datum met wit viltstift geschreven.
Datum was 2010 de dag en maand weet ik niet omdat het nog in de auto gemonteerd zit.
Wie weet heb ik wel een auto die tonnen gelopen heeft , en ook geen opties , maarja er zit airco , electrische voorramen en centrale vergrendeling op , alleen met sleutels ( geen afstandbediening ) dus ja er zitten wel wat opties op.
Mijn dashboardje komt van een nettere sloop af , netjes met stickers datum en kmstand excact.
Is zoiets eigenlijk strafbaar ?
Als dat zo is , krijgt hij die auto meteen terug , geloof dat maar , want ergens weet ik dat kmstand terug zetten strafbaar was.
Ik hoop nog wat van je te horen , en ga nu kijken welk type ik heb.
Thnx , mvg. Kees.
Namelijk toen ik dat dashboard wat ik gekocht heb er in wilde zetten , dus de oude er uit haalde , keek ik achterop de unit en zag een datum met wit viltstift geschreven.
Datum was 2010 de dag en maand weet ik niet omdat het nog in de auto gemonteerd zit.
Wie weet heb ik wel een auto die tonnen gelopen heeft , en ook geen opties , maarja er zit airco , electrische voorramen en centrale vergrendeling op , alleen met sleutels ( geen afstandbediening ) dus ja er zitten wel wat opties op.
Mijn dashboardje komt van een nettere sloop af , netjes met stickers datum en kmstand excact.
Is zoiets eigenlijk strafbaar ?
Als dat zo is , krijgt hij die auto meteen terug , geloof dat maar , want ergens weet ik dat kmstand terug zetten strafbaar was.
Ik hoop nog wat van je te horen , en ga nu kijken welk type ik heb.
Thnx , mvg. Kees.
Ik heb type LANCIA Y; 1.2 bouwjaar 06 - 02 - 2001 , meer staat er niet op wat belangrijk kan zijn , ja indentificatienummer ( E ) ZLA84000001534476
Die van ons had ook airco,elektrische ramen cv met afstandsbediening , een toerenteller en een buitentempertuurmeter,maar of het nu een LE of een LX is was..??
En wat daar weer standaard op hoorde?
Airco was een optie toendertijd.
Misschien zat het probleem er al in en hebben ze het zo opgelost.
Edno wil misschien wel eens neuzen op het Duitstalige gedeelte van het forum, dqar zitten veel meer Y rijders en techneuten!!
Km-stand terug zetten is nog niet strafbaar, willen ze wel invoeren!!
En wat daar weer standaard op hoorde?
Airco was een optie toendertijd.
Misschien zat het probleem er al in en hebben ze het zo opgelost.
Edno wil misschien wel eens neuzen op het Duitstalige gedeelte van het forum, dqar zitten veel meer Y rijders en techneuten!!
Km-stand terug zetten is nog niet strafbaar, willen ze wel invoeren!!
Dank je , ik wacht af wat Edno kan vinden.
laat ik me er ook eens tegenaan bemoeien.
sorry dat ik wat laat is
heb hem voor je in eper gegooid
daar kwam naar voren dat je een elefantino blu hebt.
dat betekend een 1,2 8V
en standaard is standaard uitgevoerd met het dashboard zonder toerenteller die maar 1 regel heeft en dus geen buitentemp sensor
sorry dat ik wat laat is
heb hem voor je in eper gegooid
daar kwam naar voren dat je een elefantino blu hebt.
dat betekend een 1,2 8V
en standaard is standaard uitgevoerd met het dashboard zonder toerenteller die maar 1 regel heeft en dus geen buitentemp sensor
daar had ik niet aan gedacht!!
Allemaal bedankt voor het meedenken , ik had het vermoeden al een beetje Koentje van een standaard model.
Afijn nu weet ik waar ik aan toe ben , maar die kmteller met toerenteller zit er nog steeds in en laat ik maar zitten ook.
Misschien kom ik iemand tegen die het voor me aan kan sluiten , lijkt me wel leuk , alleen de toerenteller dan he , die temp meter interesseert me niet zo.
Bedankt Heren.
Afijn nu weet ik waar ik aan toe ben , maar die kmteller met toerenteller zit er nog steeds in en laat ik maar zitten ook.
Misschien kom ik iemand tegen die het voor me aan kan sluiten , lijkt me wel leuk , alleen de toerenteller dan he , die temp meter interesseert me niet zo.
Bedankt Heren.
graag gedaan
-
Hallo,
Ik vervolg deze discussie nu al de hele tijd en was benieuwd naar de oplossing.
Maar gezien dat achterop de unit een datum geschreven staat met viltstift is die dus van een sloperij!!!
Dus jij of de laatste eigenaar zijn genaaid worden en je auto heeft dus nu een veel lagere kilometerstand of die originele unit was daadwerkelijk stuk en er moest een nieuwe in.
Is de dealer vlak bij waar je heb gekocht misschien kan je da wat regelen?
Mijn dealer die me de laatste twee autos verkocht heeft wordt echt niet gelukkig met mij geloof me ik weet waarvan ik praat.
Het is tuurlijk nooit goed als een dealer zo'n auto doorverkoopt zelf als die echt niks van af weet.
Maar als dit het enigste gebrek is wat je auto vertoont en jij niet omgeeft heb je zeker een mooie auto aan.
Succes
Edno
Ik vervolg deze discussie nu al de hele tijd en was benieuwd naar de oplossing.
Maar gezien dat achterop de unit een datum geschreven staat met viltstift is die dus van een sloperij!!!
Dus jij of de laatste eigenaar zijn genaaid worden en je auto heeft dus nu een veel lagere kilometerstand of die originele unit was daadwerkelijk stuk en er moest een nieuwe in.
Is de dealer vlak bij waar je heb gekocht misschien kan je da wat regelen?
Mijn dealer die me de laatste twee autos verkocht heeft wordt echt niet gelukkig met mij geloof me ik weet waarvan ik praat.
Het is tuurlijk nooit goed als een dealer zo'n auto doorverkoopt zelf als die echt niks van af weet.
Maar als dit het enigste gebrek is wat je auto vertoont en jij niet omgeeft heb je zeker een mooie auto aan.
Succes
Edno