Iemand dit wel eens geprobeerd??
Re: Iemand dit wel eens geprobeerd??
Hoi,
Ook ik heb meerdere malen in Duitsland, Italië en Hongarije 230 Km/h+ gereden met mijn 2.4 benzine. Wat opvalt is dat de auto eigenlijk alleen maar blijft trekken tot zijn top.
Het rijd super maar wel intensief het is echt heel ver vooruit kijken. Heb wel eens opgereden met een Porsche Chayenne Sport. Hij maakte de weg vrij en ik in zijn slipstream.
Het filmen is inderdaad niet zo veilig.
Marc
Nu al 295.000 op de teller!
Ook ik heb meerdere malen in Duitsland, Italië en Hongarije 230 Km/h+ gereden met mijn 2.4 benzine. Wat opvalt is dat de auto eigenlijk alleen maar blijft trekken tot zijn top.
Het rijd super maar wel intensief het is echt heel ver vooruit kijken. Heb wel eens opgereden met een Porsche Chayenne Sport. Hij maakte de weg vrij en ik in zijn slipstream.
Het filmen is inderdaad niet zo veilig.
Marc
Nu al 295.000 op de teller!
Idd hij trekt makkelijk door naar zn top.
Kan er eigenlijk iemand bedenken waarom Lancia de topsnelheid toch naar beneden heeft afgesteld in de folder?
Kan er eigenlijk iemand bedenken waarom Lancia de topsnelheid toch naar beneden heeft afgesteld in de folder?
Met m'n 2.4 benzine had ik een top van 245 km. Op die snelheid grijpt de electronica in en begint de motor plotseling in te houden doordat de ontsteking wordt onderbroken. Met een andere chip is dat te verhelpen verwacht ik. Overigens is de trekkraqcht boven de 220 wel een stuk minder, voor de laatste 25 km heb je even meer tijd nodig.
la velocita puo essere diferente dipende dalla misura delle gomme
Wij hebben er gewoon de standaard banden maat onder liggen..
Mij 2.0 LS uit 1997 op LPG rijdt ng steeds lekker, laatst nog 215 op GPS op LPG met 379.000 km op de teller, had niet meer weg vrij om door te gaan.
Is zo'n gps wel nauwkeurig dan? Daar zal toch ook wel een meetfout inzitten?
nee, die wijkt 10 meter af. Die afwijking zit er expres in zodat we niet zelf gps gestuurde bommen kunnen maken..