4e Fulviarit........was als vanouds gezellig
Re: 4e Fulviarit........was als vanouds gezellig
Lucas, Bart, Huib,
Dank voor de geweldige organisatie, het was weer schitterend om dit gedeelte van Frankrijk op deze manier en met dit gezelschap (per auto en culinair) te verkennen. Weer genoten van het ongebruikelijke zicht op de vele fulviaatjes en flavia op de Franse wegen. Volgend jaar zijn we ook vrijdagavond al van de partij!
Groet, Chris en Martijn
Dank voor de geweldige organisatie, het was weer schitterend om dit gedeelte van Frankrijk op deze manier en met dit gezelschap (per auto en culinair) te verkennen. Weer genoten van het ongebruikelijke zicht op de vele fulviaatjes en flavia op de Franse wegen. Volgend jaar zijn we ook vrijdagavond al van de partij!
Groet, Chris en Martijn
Beste Bart, Huib,
>Ik kan me alleen maar aansluiten aan de reacties. Kort samengevat: het was een super week-end!!! Zeer goed georganiseerd, uitstekende slaap- en eetgelegendheden, heel lekker eten en vooral een geweldige groep toffe mensen.
Het zal serieus tegen moeten zitten, wil ik er volgend jaar niet bijzitten, euhhhh, bijzijn ... met de Flavia natuurlijk!
Nogmaals bedankt voor de geweldige organisatie!
Gunther
>Ik kan me alleen maar aansluiten aan de reacties. Kort samengevat: het was een super week-end!!! Zeer goed georganiseerd, uitstekende slaap- en eetgelegendheden, heel lekker eten en vooral een geweldige groep toffe mensen.
Het zal serieus tegen moeten zitten, wil ik er volgend jaar niet bijzitten, euhhhh, bijzijn ... met de Flavia natuurlijk!
Nogmaals bedankt voor de geweldige organisatie!
Gunther
Johan,
Wat nou vergeten; ik voel die grijze baard nog steeds prikken
))))))))))))))))))
Frank
Wat nou vergeten; ik voel die grijze baard nog steeds prikken

Frank
Geld- en tijdgebrek (de zaterdag vrij is nu ECHT out of the question) lieten mij helaas weer thuis. Oprecht blij voor jullie dat het geslaagd was! Auto'tje helemaal in orde, Claire?
Ben alweer bezig met een betere baan dus wellicht zit ik volgend jaar wat ruimer in de flappen, en in de tijd...
Ben alweer bezig met een betere baan dus wellicht zit ik volgend jaar wat ruimer in de flappen, en in de tijd...
Voor mij was dit de eerste keer dat ik---------
op deze manier met een groep mensen weg ben geweest,
op deze manier Belgie en Frankrijk heb gezien,
Eend heb gegeten..
maar vooral met een FULVIA heb gereden, (waanzin!! kan niet wachten!!)
Ik vond het een zeer leuke rit met leuke mensen, hier voor wil ik de organisatie voor bedanken
en het volledig gezelschap bedanken voor een zeer fijn, gezelig en zeker een geslaagd weekend.
Vooral wil ik Ron bedanken, hij heeft mij de mogelijkheid geboden om in zijn Fulvia te rijden.
Ron harstikke bedankt...(hoop dat ik niet teveel van haar gevergt heb!)
Verder hoef ik jullie niet te vertellen wat dit rijden in een Fulvia nu voor mij betekend ,alleen met kijken naar haar kom ik er niet, dus alweer begonnen met sleutelen.
groetjes aan alle .... en bedankt!!
op deze manier met een groep mensen weg ben geweest,
op deze manier Belgie en Frankrijk heb gezien,
Eend heb gegeten..
maar vooral met een FULVIA heb gereden, (waanzin!! kan niet wachten!!)
Ik vond het een zeer leuke rit met leuke mensen, hier voor wil ik de organisatie voor bedanken
en het volledig gezelschap bedanken voor een zeer fijn, gezelig en zeker een geslaagd weekend.
Vooral wil ik Ron bedanken, hij heeft mij de mogelijkheid geboden om in zijn Fulvia te rijden.
Ron harstikke bedankt...(hoop dat ik niet teveel van haar gevergt heb!)
Verder hoef ik jullie niet te vertellen wat dit rijden in een Fulvia nu voor mij betekend ,alleen met kijken naar haar kom ik er niet, dus alweer begonnen met sleutelen.
groetjes aan alle .... en bedankt!!
Natuurlijk valt er alleen maar aan te sluiten bij al deze positeve reacties. Zeer relaxed weekend en natuurlijk voor herhaling vatbaar!
Voor mijn Fulvia tevens de vuurdoop, een eerste keer een lange afstand maar mede door de gezelligheid heeft ze het goed gehouden. Heb er bij thuiskomst, rond half 12, nog maar een cognacje op gedronken.
Bedankt voor de zeer goede organisatie!
Gr. Jasper
Voor mijn Fulvia tevens de vuurdoop, een eerste keer een lange afstand maar mede door de gezelligheid heeft ze het goed gehouden. Heb er bij thuiskomst, rond half 12, nog maar een cognacje op gedronken.
Bedankt voor de zeer goede organisatie!
Gr. Jasper
Hoi Peter,
als echte fulvia-fan was het je van harte gegund. Mooi om een echte fan te zien genieten.
Groeten Ron.
als echte fulvia-fan was het je van harte gegund. Mooi om een echte fan te zien genieten.
Groeten Ron.
Onze Engelse vrienden (het gaat soms snel na een weekend) verwoordden het erg mooi met 'WOTY'.
Het organiseren van zulk weekend is, en Huib en Lucas zullen dit ook wel beamen, één groot feest! Bijna een BDFOAWFOF! (andere variant van woty)
Elk jaar wordt de meeting in tijd te krap om alle fun in te herbergen. Om maar een voorbeeld te noemen: het rijden tussen de wijngaarden mocht aanzienlijk langer zijn en de après-ski aan de toog op zaterdag was ook veel te kort!
Ik heb ook niet met iedereen kunnen babbelen, keuvelen, kletsen, ... tijd is te kort!
Er zit dus nix anders op dat iedereen volgend jaar terug mee moet!
Of: iemand moet, zoals Ron, een tussentijdse trip/meeting organiseren!!!! (hint - hint)
tot snel allemaal
Aan Ramon en Irma: hopelijk is alles voorspoedig gelopen en moeten jullie snel op zoek naar een groter coupeetje???
Bart
BDFOAWFOF = Beautifull Day For Organising A Weekend Full Of Fun
Het organiseren van zulk weekend is, en Huib en Lucas zullen dit ook wel beamen, één groot feest! Bijna een BDFOAWFOF! (andere variant van woty)
Elk jaar wordt de meeting in tijd te krap om alle fun in te herbergen. Om maar een voorbeeld te noemen: het rijden tussen de wijngaarden mocht aanzienlijk langer zijn en de après-ski aan de toog op zaterdag was ook veel te kort!

Er zit dus nix anders op dat iedereen volgend jaar terug mee moet!

Of: iemand moet, zoals Ron, een tussentijdse trip/meeting organiseren!!!! (hint - hint)
tot snel allemaal
Aan Ramon en Irma: hopelijk is alles voorspoedig gelopen en moeten jullie snel op zoek naar een groter coupeetje???
Bart
BDFOAWFOF = Beautifull Day For Organising A Weekend Full Of Fun
Dank je, Ron. Sollicitatiegesprek ging zeer voorspoedig (geen kunst, ik werd nota bene gevraagd voor de baan) dus wellicht dat ik binnen een paar maanden uit bijstandsniveau ben!

Noteer me maar vast zou'k haast zeggen...

Noteer me maar vast zou'k haast zeggen...
Goed te horen dat je er in de toekomst bij gaat zijn, Peter. Je bent toch een van de ouwe getrouwen en je hebt een mooie en puike Fulvietta.