Huib,Bart en Lucas....bedankt.
Re: Iedereen....bedankt.
Natuurlijk is er geen bal aan zulk mooi landschap, lekker eten, leuke plaatskes als je het in je eentje moet beleven. Daarom wil ik iedereen bedanken om effe mee te rijden, zodat we samen konden eten, rijden, genieten, kortom:.... het beleven van het leven zoals iedereen het graag heeft! We zijn blij dat we dat met iedereen kunnen delen hebben.
Hopelijk heeft iedereen zijn Fulvia de rit netjes verteerd en zijn de inzittenden netjes aan de deur afgezet. Onze Zwitserse vrienden hebben 60km van hun thuisbasis hun Fulvia begraven. Het was niet de batterij die de geest gaf, wel de motor deze keer. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Ons Tuinhok_De_Luxe (bordeau berlinaatje) kreeg het hard te verduren dit weekend. Al die fitte koepeekes en zagatookes bij blijven was geen sinicure. Toen ze in de gaten had dat ze toch terug naar huis moest en de Belgische grens zag naderen, begon ze snel wat ziektes te faken: wiellager dat gromt als een bruine beer; olie opzuigen via klepstelen en uitbraken uit de uitlaat en water drinken als een dorstig paard. Gelukkig heeft een fulvia metertjes zat, en bleven ze aangeven wat ik zien wou. Rond 23u staken we de sleutel in de voordeur en konden we snel een voldaan na een prachtig weekend slapen gaan!
Bedankt iedereen om samen mee te genieten!
Bart
Hoi Frank en John zo te horen zijn jullie ook zonder problemen thuis aangekomen ondanks de tik (mogelijk afkomstig van de kleppen).
Re: Huib,Bart en Lucas....bedankt.
PLEASE READ MY LAST NIGHT POSTING IN THE ENGLISH FORUM.
I WILL SAY HERE "thank you everybody!!!!!!!"
I drove only 2.5 hrs (140kph Autobahn speed) home & went to bed early. I had clear sailing all the way
& had a lot of fun passin & being repassed by a beautiful Alfa Süd ..... which must've had many hidden horsepower .
I suffered no benzine fumes - except in traffic.
I'll keep you up to date as to my progress (or lack thereof) in keeping my Z-Car 'up & running'
Once again - thanks , John aka (also known as) Gamma as in Goat &/or jogo "
Joop schreef:
>
> Huib, Bart en Lucas,
>
> Bedankt voor de 3e Vlaams-Nederlandse Fulviameeting.
> Vondt het 2 heel geweldige dagen.
> Heb er erg van genoten , en ook Ron bedankt dat ik in je
> Fulvia mocht rijden.
> En ook tegen de rest wil ik zeggen bedankt allen voor de
> gezellige tijd die we
> dit afgelopen weekend hebben doorgebracht.
> Was als vanouds.
>
> Gr, Joop
> psje voor huib (moest je de groeten doen van DD)
I WILL SAY HERE "thank you everybody!!!!!!!"
I drove only 2.5 hrs (140kph Autobahn speed) home & went to bed early. I had clear sailing all the way
& had a lot of fun passin & being repassed by a beautiful Alfa Süd ..... which must've had many hidden horsepower .
I suffered no benzine fumes - except in traffic.
I'll keep you up to date as to my progress (or lack thereof) in keeping my Z-Car 'up & running'
Once again - thanks , John aka (also known as) Gamma as in Goat &/or jogo "
Joop schreef:
>
> Huib, Bart en Lucas,
>
> Bedankt voor de 3e Vlaams-Nederlandse Fulviameeting.
> Vondt het 2 heel geweldige dagen.
> Heb er erg van genoten , en ook Ron bedankt dat ik in je
> Fulvia mocht rijden.
> En ook tegen de rest wil ik zeggen bedankt allen voor de
> gezellige tijd die we
> dit afgelopen weekend hebben doorgebracht.
> Was als vanouds.
>
> Gr, Joop
> psje voor huib (moest je de groeten doen van DD)
Hoi Ron,
Wij zijn inderdaad goed thuis gekomen, alleen heeft de reis door de lagere snelheid iets langer geduurd. Ik heb vanmorgen nog eens goed geluisterd en gekeken, waarschijnlijk is het de rechter aandrijfas en gelukkig geen motorisch probleem!
Groet,
Frank
Wij zijn inderdaad goed thuis gekomen, alleen heeft de reis door de lagere snelheid iets langer geduurd. Ik heb vanmorgen nog eens goed geluisterd en gekeken, waarschijnlijk is het de rechter aandrijfas en gelukkig geen motorisch probleem!
Groet,
Frank
Hallo allemaal,
Nog een beetje suf van alle geweldige indrukken (en ook een beetje van het motorlawaai en het heerlijke eten) weer aan het werk. Het was een geweldig weekend! bedankt iedereen
John
Nog een beetje suf van alle geweldige indrukken (en ook een beetje van het motorlawaai en het heerlijke eten) weer aan het werk. Het was een geweldig weekend! bedankt iedereen
John
gisteren om 2300u thuis aangekomen.
het weekend was echt gers.
we hebben het heel erg naar ons zin gehad.
een echte grote f(ulvi)amilie.
het uitzicht op het landschap en al de mooie fulvia's was adembenemend.
bij deze nogmaals dank voor het mooie weekend.
greet en flip
het weekend was echt gers.
we hebben het heel erg naar ons zin gehad.
een echte grote f(ulvi)amilie.
het uitzicht op het landschap en al de mooie fulvia's was adembenemend.
bij deze nogmaals dank voor het mooie weekend.
greet en flip
Johan
Op die drukke Brusselse ring (by night) stond een jaren '70 Alfa spidertje in panne. Als het overdag zou geweest zijn en de fulvia in een betere vorm had ik hem op sleeptouw genomen. Al was het maar om die Alfist te pesten met mijn Lancia.
Maar in het kot van de nacht ga ik nog voor geen 1000 zagatos uit vrije wil op de pechstrook van de Brusselse Ring rondlopen.
Gelukkig ben jij er heelhuids van weg geraakt!
Maar als ik het zo allemaal objectief bekijk: Michael Fonfara's fulvia zag de zwitserse grens en gaf er de brui aan, mijn fulvia zag de Belgische grens en besloot de koppakking te slopen, jou Fulvia kwam onder de rook van Gent en veinsde een platte band, Jan De Heer zijn zagato dacht de terugrit te eindigen door te stoppen met ruitewissen. Het hartje van de Fulvia van Frank Meyer begon ook uit het ritme te kloppen op de terugweg. De Fulvia van Bob Mesman fakte dat ie geen druppel benzine meer had, dus moest de berg terug afbollen bij het inrijden van Spanje, zodat hij in Frankrijk moest tanken.
Betekent dit dat ook onze Fulvias er zo erg van genoten hebben, dat ze eigenlijk een bisnummer eisten?
Zie je wel dat we auto's hebben met een ziel!!!!
Op die drukke Brusselse ring (by night) stond een jaren '70 Alfa spidertje in panne. Als het overdag zou geweest zijn en de fulvia in een betere vorm had ik hem op sleeptouw genomen. Al was het maar om die Alfist te pesten met mijn Lancia.
Maar in het kot van de nacht ga ik nog voor geen 1000 zagatos uit vrije wil op de pechstrook van de Brusselse Ring rondlopen.
Gelukkig ben jij er heelhuids van weg geraakt!
Maar als ik het zo allemaal objectief bekijk: Michael Fonfara's fulvia zag de zwitserse grens en gaf er de brui aan, mijn fulvia zag de Belgische grens en besloot de koppakking te slopen, jou Fulvia kwam onder de rook van Gent en veinsde een platte band, Jan De Heer zijn zagato dacht de terugrit te eindigen door te stoppen met ruitewissen. Het hartje van de Fulvia van Frank Meyer begon ook uit het ritme te kloppen op de terugweg. De Fulvia van Bob Mesman fakte dat ie geen druppel benzine meer had, dus moest de berg terug afbollen bij het inrijden van Spanje, zodat hij in Frankrijk moest tanken.
Betekent dit dat ook onze Fulvias er zo erg van genoten hebben, dat ze eigenlijk een bisnummer eisten?
Zie je wel dat we auto's hebben met een ziel!!!!
Van die ziel zou wel kunnen kloppen, er is géén één klein nageltje gevonden in de lekke band !
Misschien had ze er na 1000 km gewoon geen zin meer in
)
gr
Johan
Misschien had ze er na 1000 km gewoon geen zin meer in

gr
Johan
Ook vanuit Druten iedereen bedankt voor een heerlijk weekend. Lekker gereden en gegeten en niet te vergeten weer nieuwe leuke mensen in levende lijfe ontmoet.
De toegift met 5 fulviatjes naar de belgische grens was ook buitengewoon lekker om te rijden. We hadden een autobaan van een golfend landschap voor ons zelf. Het tempo was er ook naar. Alleen jammer dat Huib zich nog af en toe door zijn hypermoderne naviagatiesysteem voor de gek laat houden...
En natuurlijk niet te vergeten het heerlijke bakje koffie vlak voor de grens.
Al met al waren we om 11:20 thuis, zonder pech maar wel op de laatste benzine dampen. Volgend jaar weer!
groet,
Henri & Meral
De toegift met 5 fulviatjes naar de belgische grens was ook buitengewoon lekker om te rijden. We hadden een autobaan van een golfend landschap voor ons zelf. Het tempo was er ook naar. Alleen jammer dat Huib zich nog af en toe door zijn hypermoderne naviagatiesysteem voor de gek laat houden...

Al met al waren we om 11:20 thuis, zonder pech maar wel op de laatste benzine dampen. Volgend jaar weer!
groet,
Henri & Meral
Ook ik kan niet achterblijven met het bedanken van de organisatoren en de deelnemers voor het slagen van dit weekend ,we hebben genoten.
en voor het maken van de vele mooie foto`s die op het internet geplaatst worden.
We waren tegen twaalf uur weer in Tuk ,1400km op de teller erbij en geen centje pijn de fulvia deed het perfekt ,alleen ik was gesloopt ,Marian heeft de laatste 50km moeten rijden.
Groetjes aan ieder van Koos en Marian.
en voor het maken van de vele mooie foto`s die op het internet geplaatst worden.
We waren tegen twaalf uur weer in Tuk ,1400km op de teller erbij en geen centje pijn de fulvia deed het perfekt ,alleen ik was gesloopt ,Marian heeft de laatste 50km moeten rijden.
Groetjes aan ieder van Koos en Marian.