Fulvia-rit
Re: Plaats en tijd van vertrek.
Hallo Mr Orange,
Vrijdag kan er inderdaad al gesproken worden over losgeld. Mr en Mrs Blue zullen mijn eerste ontvoerders zijn. Hoop overigens wel dat ik ontvoerd word op de achterbank en niet in de kofferbak, zou het jammer vinden de mooie omgeving te missen.
Mr Pink en Mr Green kunnen rustig genieten van een wijntje en op hun gemakje wachten op de afgesproken plek, ik zal niet al te lastig zijn en de ontvoering proberen te saboteren. Op zaterdag zal er een kaping plaatsvinden en zal ik opnieuw ontvoerd zal worden.
Ja Mr Orange, 't belooft een spannend weekend te worden.
Miss Rosso
(Claire)
Vrijdag kan er inderdaad al gesproken worden over losgeld. Mr en Mrs Blue zullen mijn eerste ontvoerders zijn. Hoop overigens wel dat ik ontvoerd word op de achterbank en niet in de kofferbak, zou het jammer vinden de mooie omgeving te missen.
Mr Pink en Mr Green kunnen rustig genieten van een wijntje en op hun gemakje wachten op de afgesproken plek, ik zal niet al te lastig zijn en de ontvoering proberen te saboteren. Op zaterdag zal er een kaping plaatsvinden en zal ik opnieuw ontvoerd zal worden.
Ja Mr Orange, 't belooft een spannend weekend te worden.
Miss Rosso
(Claire)
Mr Blue en Mr Orange zijn best om te kopen met een lekker Orvalleke.
Bewijsmateriaal:
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 248&t=7248
Bewijsmateriaal:
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... 248&t=7248
Nou Mr Orange, ik vraag me af of Mr Pink en Mr Green er zo blij mee zullen zijn, dat je zomaar de omkoopmogelijkheden prijs geeft. Zal het zeker in gedachten houden.
Nou Miss Rosso en Mr. Orange,
Dat belooft dus wat voor het komend weekend...
Het zal in iedergeval weer de nodige stof doen opwaaien
voor de verhalen van het komend weekend
Gr, Joop
alias "Il Monstre" tenminste de HF dan.
Dat belooft dus wat voor het komend weekend...
Het zal in iedergeval weer de nodige stof doen opwaaien
voor de verhalen van het komend weekend
Gr, Joop
alias "Il Monstre" tenminste de HF dan.
Ja Joop,
Als je monstertje wat eerder Ardennes-proof was, kon jij de ontvoering uitvoeren.
Nu heeft Blue dat genoegen. (wordt trouwens Beige Mirabello)
Blue
Als je monstertje wat eerder Ardennes-proof was, kon jij de ontvoering uitvoeren.
Nu heeft Blue dat genoegen. (wordt trouwens Beige Mirabello)
Blue
Bart,
Nu jullie het er toch over hebben: heb je nog dozen nodig?
Groeten,
Marco
Nu jullie het er toch over hebben: heb je nog dozen nodig?
Groeten,
Marco
Mr Blue,
Het is me een waar genoegen, dat je de ontvoering op je neemt. Tot vrijdag.
Miss Rosso
Het is me een waar genoegen, dat je de ontvoering op je neemt. Tot vrijdag.
Miss Rosso
hahahaha die Marco toch,
dan moet je wel de maten gaan nemen bij Umberto della Cassa Fulvia!
Daar loopt claire los rond, niets vermoedend over haar lot.
Trouwens, nu we het toch over dozen hebben, wanneer schrijf jij je in voor de rit? Moet die Fanaloneski van jou niet dringend de beentjes strekken?
groetjes
Bart
dan moet je wel de maten gaan nemen bij Umberto della Cassa Fulvia!
Daar loopt claire los rond, niets vermoedend over haar lot.
Trouwens, nu we het toch over dozen hebben, wanneer schrijf jij je in voor de rit? Moet die Fanaloneski van jou niet dringend de beentjes strekken?
groetjes
Bart
Nounou, Marco je hebt het over dozen...
Ik mag toch hopen dat ik in 1 stuk ontvoerd word!
De doos hoeft overigens niet zo heel groot te zijn, ik denk dat 120x50x50 toch wel moet lukken.
Bart, ook graag wat zacht opvulmateriaal, bubbeltjesplastic of van die schuimpjes. Mochten Mr Pink en Mr Green dan toch besluiten me in een doos te ontvoeren, dan graag met een klein beetje comfort.
Indien zij minder comfortabele gedachten hebben over de kidnapping, dan zal ik toch maar eens sterk nadenken over de inzet van de omkoopmogelijkheden.
Overige wensen: de doos graag plaatsen op de achterbank en een paar lucht en kijkgaatjes zijn gewenst, zodat ik nog wel wat kan zien van de mooie reis.
Ik mag toch hopen dat ik in 1 stuk ontvoerd word!
De doos hoeft overigens niet zo heel groot te zijn, ik denk dat 120x50x50 toch wel moet lukken.
Bart, ook graag wat zacht opvulmateriaal, bubbeltjesplastic of van die schuimpjes. Mochten Mr Pink en Mr Green dan toch besluiten me in een doos te ontvoeren, dan graag met een klein beetje comfort.
Indien zij minder comfortabele gedachten hebben over de kidnapping, dan zal ik toch maar eens sterk nadenken over de inzet van de omkoopmogelijkheden.
Overige wensen: de doos graag plaatsen op de achterbank en een paar lucht en kijkgaatjes zijn gewenst, zodat ik nog wel wat kan zien van de mooie reis.
miserie miserie
Altijd die capsones van die kipnappelingen hé!
Altijd die capsones van die kipnappelingen hé!