klassiekerbeurs MECC & Fanalone
Re: klassiekerbeurs MECC & Fanalone
Giorgio, die conclusie kun je niet trekken op basis van de foto van Ramon! Dan moet je deze auto kennen. Als het waar is wat je zegt, is hij voor 1987 omgebouwd. Want toen stond hij al met grote koplampen en uitgebouwde wielkasten ter illustratie bij een artikel in een blaadje.
Nu zijn er meer mensen met een mooie replica, maar hier wordt toch een beetje de indruk gewekt dat het gaat om een echte Fanalone!
Er staat ook een foto van de auto in het blad La Strada (nr. 1 van deze maand met daarin trouwens ook een artikel over Joop) met daarbij het bijschrift: Lancia Fulvia 1.6 HF Rally (!) Fanalone uit 1970.
Overigens zal het aantal echte (door Giorgio onbetwiste) Fanalones in Nederland waarschijnlijk wel op één hand te tellen zijn.
Groeten,
Jaap
Nu zijn er meer mensen met een mooie replica, maar hier wordt toch een beetje de indruk gewekt dat het gaat om een echte Fanalone!
Er staat ook een foto van de auto in het blad La Strada (nr. 1 van deze maand met daarin trouwens ook een artikel over Joop) met daarbij het bijschrift: Lancia Fulvia 1.6 HF Rally (!) Fanalone uit 1970.
Overigens zal het aantal echte (door Giorgio onbetwiste) Fanalones in Nederland waarschijnlijk wel op één hand te tellen zijn.
Groeten,
Jaap
Re: Klassiekerbeurs Mecc & Fanalone en La Strada
Hoi Jaap,
Alles goed?, en wat vond je van het Artikel in La Strada?.
Groeten,
Joop
Ps. die Fanalone waar je het over hebt heb ik vaker op Foto's gezien in Auto
bladen en het is volgens mij toch een echte , maar goed wie ben ik om daar
een oordeel over te geven.
Ps. binnenkort ligt het rechterspatboord voor je klaar.(achterzijde rechts)
Alles goed?, en wat vond je van het Artikel in La Strada?.
Groeten,
Joop
Ps. die Fanalone waar je het over hebt heb ik vaker op Foto's gezien in Auto
bladen en het is volgens mij toch een echte , maar goed wie ben ik om daar
een oordeel over te geven.
Ps. binnenkort ligt het rechterspatboord voor je klaar.(achterzijde rechts)
xxxxxx is inderdaad Giorgio, ik heb niet gezegd dat deze fanalone niet hert is, ik heb gezegd dat groote koplampen niet Fanalone betekend.
Deze auto ken ik hele good, heb ik ook zelf ingerijden. chassis, motor, bak, interieur, is en heerte Fanalone geleveerd in nederland toen.
Veder zeg ik niets.
Wervacht binnekort wat reactje op deze website van andere mensen die di auto ook NU live hebben gezien, en dan praten wij veder ok.?
Deze auto ken ik hele good, heb ik ook zelf ingerijden. chassis, motor, bak, interieur, is en heerte Fanalone geleveerd in nederland toen.
Veder zeg ik niets.
Wervacht binnekort wat reactje op deze website van andere mensen die di auto ook NU live hebben gezien, en dan praten wij veder ok.?
En Kleine annpassing op de boven reactje van mij.
Ik heb zelf ingerijden, en deze auto was en heerte Fanalone toen geleverd werd in nederland in 1970.
Ik ken deze auto goed chassis carroserie motor back interieur.
Meer zeg ik niet.
Het is van zelf sprekende dat ik auto van andere mensen niet will afmaken.
Maar ik doe mijn mond open allen op basis van mijn ervaring met dit sort auto.
Ik heb zelf ingerijden, en deze auto was en heerte Fanalone toen geleverd werd in nederland in 1970.
Ik ken deze auto goed chassis carroserie motor back interieur.
Meer zeg ik niet.
Het is van zelf sprekende dat ik auto van andere mensen niet will afmaken.
Maar ik doe mijn mond open allen op basis van mijn ervaring met dit sort auto.
Natuurlijk is het al zeer belangrijk dat dit een nederlandse fanalone is. Wellicht de enige overgebleven in Nederland.
Wat wel aardig is, is dat dit een relatief bekende auto is. Hij is een flinke tijd van een zeer bekende en goed bekend staande verzamelaar geweest. En Giorgio heeft gelijk dat er nog wat werk aan zit.
Maar aangezien het niet de eigenaar is die op dit forum vraagt of er wellicht opmerkingen zijn over zijn nieuwe auto maar Jaap, is het wellicht gepaster om deze discussie hier af te ronden.
Gr. Peter
Wat wel aardig is, is dat dit een relatief bekende auto is. Hij is een flinke tijd van een zeer bekende en goed bekend staande verzamelaar geweest. En Giorgio heeft gelijk dat er nog wat werk aan zit.
Maar aangezien het niet de eigenaar is die op dit forum vraagt of er wellicht opmerkingen zijn over zijn nieuwe auto maar Jaap, is het wellicht gepaster om deze discussie hier af te ronden.
Gr. Peter
Voor de goede orde: het gaat mij niet om de staat van de auto. Ik wil hem niet kopen. Maar ben wel nieuwsgierig nar de herkomst, zeker omdat ik ooit door deze auto voor de coupé ben "gevallen". That's all! Joop: ik neem binenkort contact met je op. Groeten.
Ok Jaap.
Ik hoor je wel, overigens heb ik net weer mijn nestje Fulvia's aangevuld met een sloop Fulviatje
deze keer een 2e serie welke tot cabrio is verbouwd. Zit goede motor in en er zit ook nog hard
plaatwerk aan.
Groeten
Joop
Ik hoor je wel, overigens heb ik net weer mijn nestje Fulvia's aangevuld met een sloop Fulviatje
deze keer een 2e serie welke tot cabrio is verbouwd. Zit goede motor in en er zit ook nog hard
plaatwerk aan.
Groeten
Joop
als ik dit soort cryptische teksten lees:
Fanalone toen geleverd werd in nederland in 1970.
en
Meer zeg ik niet.
moet ik als eerste denken, toen dus wel maar nu niet meer ??? ik weet het niet maar dit soort teksten suggeert toch dat er nu iets mis mee met die wagen is?!
Fanalone toen geleverd werd in nederland in 1970.
en
Meer zeg ik niet.
moet ik als eerste denken, toen dus wel maar nu niet meer ??? ik weet het niet maar dit soort teksten suggeert toch dat er nu iets mis mee met die wagen is?!
Leg eens uit wat je bedoelt ?
enne waarom verschuil je achter al die leters.............
enne waarom verschuil je achter al die leters.............
Nogmaals, ik denk niet dat het aan ons is een auto op deze manier te beoordelen. Laten we er over ophouden. En als een van de experts hier geinteresseerd is om meer te weten van deze auto, dan breng ik je in contact met de huidige eigenaar, de vorige of degene daarvoor. Die eerste had hem tijdens het artikel wat genoemd werd. Waarschijnlijk nemen zij alle drie volop de tijd voor ons.......
Gr. Peter
Gr. Peter