Komt de Fulvia dan toch?

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Thomas

Re: Komt de Fulvia dan toch?

Unread post by Thomas »

je bedoelt zo'n strakke Megane CC van 1500 kg.. toch wel in sportief alpine-blauw he?
Marco

Unread post by Marco »

1385 kilo, met mij er in inderdaad bijna 1500 kilo. Grijs metallic. So what?
Rijdt heerlijk!
Kortzichtigheid bij Fulvisti is niet gepast naar mijn mening! Daar sta jij toch boven Thomas, of niet?

Groet,
Marco
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

[flame-war mode on/]

't Is geen renault Megane, nog lelijker zelfs, maar de Peugeot 206 CC werd in 2003 tot auto van het jaar uitgeroepen. Niet zomaar een auto van het jaar. "Gay car of the year" om precies te zijn... Dit soort klapdak-auto's is er nou eenmaal voor vrouwen en nichten. 't Is niet anders! En Marco... Je rijdt er toch ook niet zelf in immers? Toch...?

[flame-war mode off/]

;-)
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Dat bedoelde ik dus... maar misschien is er dan toch een markt voor (nog) een feminiene Lancia, naast de Ypsilon en Musa. Waar is de tijd van de Integrale!!!!!!????
Een Musa voor zoonlief? Heeft die dan een grote handtas voor in het dashboard????
Marco

Unread post by Marco »

Peter, natuurlijk rij ik er zelf ook in! Niet dagelijks weliswaar, maar als ik de mogelijkheid krijg zoals in het weekend b.v, dan doe ik dat natuurlijk.
Heb er zelfs een afneembare trekhaak op laten zetten om in geval van nood (zoals opgeblazen motor bij mijn eigen auto vorige maand) mijn werk er mee te kunnen doen. Wel komisch gezicht waarschijnlijk, zo'n CC met mijn kop achter het stuur en een grote aanhangwagen erachter .......
Maar dat gaat allemaal prima!

xxx
Marco
Joop

Unread post by Joop »

Je zal maar gestraft worden om in zo'n mooi Frans produkt te mogen rijden schitterend gewoon, ben wezen kijken naar de nieuwe C6.......om te watertanden gewoon alleen die prijs 75000 euri's.....maar
als ik een nieuwe dagelijkse auto zo mogen kiezen zou het toch een Franse auto worden.....
Ik zie mijzelf echt niet in een Musa rijden oid.

Groeten,
Joop

Ps. voor Marco ik ben je niet vergeten ivm de sierdopjes voor je velgen..(2 stuks)
Sjoerd

Unread post by Sjoerd »

Joop, ik heb gehoord dat de Japanners een speciaal schip hebben gebouwd (mijn werkgever heeft er aan toegeleverd) waarmee ze dieper dan ooit in de aardkorst gaan boren. Tot wel 7 kilometer onder de zeebodem. De oceaan is op de drill-site 2,5 kilometer diep. Dus ze gaan naar 9,5 kilometer!

Ik denk dat ze daar de restwaarde van de Citroen C6 gaan aantreffen.

Dus wacht even af en koop er een waar de kop vanaf is.

(ps. ik vind hem zelf ook mooi)

voor de erg-diep-boren freak: http://www.jamstec.go.jp/jamstec-e/cdex/
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Waarom geen Thesis dan? Die kom je halverwege dan ook tegen. Persoonlijk vind ik die veeeeeel mooier, maar ja smaken verschillen.
Heel eerlijk gezegd begrijp ik niet zo dat op dit forum veel mensen én Italiaanse auto's én Franse auto's mooi vinden, ze hebben zo'n verschillende uitstraling en karakteristiek dat dit moeilijk verenigbaar lijkt...
Joop

Unread post by Joop »

Beste Bob,

eerdag's verschijnt er een artikel over een Fulvia in een nederlandsblad en daarin wordt ook een franse auto als favourit van die persoon genoemd.....en je zult wel lachen als je het leest....

Groetjes,
Joop

Ps....bij mij thuis rijden we al tijden Frans.....en het rijdt perfekt, maar waarom kan italiaanse flair en franse
techniek niet samen....
Marco

Unread post by Marco »

Vel Satis? Iemand kommentaar?

Groeten,
Marco
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”