Aantal Fulvia's in Nederland

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bert Ewalds

Re: Aantal Fulvia's in Nederland

Unread post by Bert Ewalds »

Bij het FFF register hebben we eens een redelijk betrouwbare opgave gekregen van het aantal Fulvias dat in Nederland op kenteken staat, ik praat dan over Oktober 2004, daarna weten we het niet meer
RDW geeft deze data niet en de RAI die deze data voor de dealers verzorgt (zo kom je aan die APK herinneringen van je plaatselijke Lancia dealer) vraagt een berg geld, je krijgt ze dan anoniem.
Hoe dan ook in Oktober 2004 stonden er 572 in Nederland op kenteken.
Momenteel staan er 119 in het FFF register
Joop

Aantal Fulvia's 1600HF 2e serie in Nederland

Unread post by Joop »

Nu we het toch over Fulvia's hebben ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel
1600HF's van het type 2e serie er in Nederland of bij het FFF register zijn aangesloten?

Groeten
Joop

Ps. Bert de info van mijn 1600 is onderweg naar je toe.
Bert Ewalds

Re: Aantal Fulvia's 1600HF 2e serie in Nederland

Joop,

Iedereen die ingeschreven is in het FFF register ontvangt een lijst met alle andere ingeschreven autos
Afhankelijk van de toestemming van de eigenaar is ook de naam en het e- mail adres van de eigenaar afgedrukt, dus je kunt contact met elkaar opnemen
van eignaren die dat niet willen staat alleen het type auto afgedrukt, dus je kunt hoe dan ook nagaan hoeveel autos van je eigen type er in het register staan
De gegevens krijg je als beveiligde PDF file om te voorkomen dat Jan Rap en z'n maat spam gaat versturen.

ik zie je gegevens graag tegenmoet en let op de aankondiging van de 4e FFF dag op 23 april, binnenkort ook op deze website bij de evenementen.

Wij weten niet hoeveel 1600 HF's er op kenteken staan.

Bert
Joop

Re: Aantal Fulvia's 1600HF 2e serie in Nederland

Unread post by Joop »

Bert,

De gegevens zijn gisteren per post opgestuurd, foto's van de auto volgen later.
Dat pdf bestand dat je hebt kan je dat mij dan te zijner tijd opsturen.

Groeten
Joop
Ard van Harskamp

Unread post by Ard van Harskamp »

Hans, kan je je adres mailen naar ardjemorrissen@hotmail.com ?

Dan kan ik dat fotootje opsturen...

Groeten Ard
Gerald

Unread post by Gerald »

Volgens de Oldtimercatalogus '05-'06 zijn er op dit moment ongeveer 700 stuks in Nederland.
Maar of dit rijdende exemplaren zijn, of ook de geschorste sloop/loop modellen, dat weet ik niet.
Stefan Elshout

Unread post by Stefan Elshout »

hoe bedoel je ouwe koeien uit de sloot halen, maar vond dit op een ander forum, komt bij het RDC vandaan...
Attachments
aantal-lancias.jpg
aantal-lancias.jpg (96.34 KiB) Viewed 224 times
Bert Ewalds

Hallo Ard
Als je naar de site van de Lancia Club Nederland gaat, Huib geeft de link op de homepage, dan vind je onder het hoofdstuk Curioasa lancia en menu Modellen lancia een kopje lancia's in Nederland
Daar vind je de informatie voor zover deze beschikbaar is, lees en huiver over de nauwkeurigheid van onze RDW.
Maar er moeten zo'n 600 Fulvias rondrijden in dit land.
Op dezelfde site vind je ook de info over het FFF register.
Het register is deel van de club, maar je hoeft geen lid te zijn om je auto te laten registreren.
Dit is een afspraak met de club, het register probeert zoveel mogelijk de Flaminias, Flavias en Fulvias in Nederland te traceren, omdat de RDW die gegevens niet beschikbaar stelt.
Deze doelstelling gaat voor leden winnen.
neemt niet weg dat de Lancia Club het zeer op prijs stelt als elke Lancia rijder lid wordt.

Vriendelijke groet,
Bert Ewalds
Coordinator FFF register (Flaminia-Flavia-Fulvia)
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”