Onderdeel nummer contaktset is 730127 of 1.230.127
Onderdeel nummer condensator is 630108
Als je met deze nummers naar een auto-onderdelenzaak gaat kunnen ze dit voor je bestellen ,lukt het niet kan het altijd nog via mij.
Gr Kos uit Tuk
Productiegegevens
Re: Probleem met Fulvia
Toch maar gewoon bij Martin Willems halen. Zonder sponsors zou ik de site gisteren al opgedoekt hebben.
Sorry huib mijn enthousiasme overwon het van het realisme,zal voortaan eerst tot twee tellen.
Gr Koos
Gr Koos
Hier de eigenaar weer even, de fulvia rijdt nog steeds niet...
Ik heb de contactpunten vervangen, condensator, bougies... Zit nu dan te denken aan de verdelerkap, heeft iemand misschien een nummer voor mij, waarmee ik hem kan bestellen?
Ik zal het probleem nog eens uitleggen:
Als de auto koud is, rijdt deze perfect, genoeg vermogen enz. Als de auto warm wordt, dan begint deze te stoteren en in te houden en komt uiteindelijk stil te vallen...
Groeten Ard
Ik heb de contactpunten vervangen, condensator, bougies... Zit nu dan te denken aan de verdelerkap, heeft iemand misschien een nummer voor mij, waarmee ik hem kan bestellen?
Ik zal het probleem nog eens uitleggen:
Als de auto koud is, rijdt deze perfect, genoeg vermogen enz. Als de auto warm wordt, dan begint deze te stoteren en in te houden en komt uiteindelijk stil te vallen...
Groeten Ard
Ik heb in het begin last gehad van roest in de tank, daarbij verstopte het brandstoffilter steeds na zo'n 15 km, met dezelfde symptomen als jij beschrijft. Kun je ook even naar kijken.
Bob! Bedankt!
Deze filter was het dus ook... Het probleem is opgelost en ik kan nu weer vrolijk vooruit met de Fulvia. Als ik dit dus nog eens heb, dan ga ik het dus eens bij mijn tank zoeken...
Groeten en bedankt vanuit het Zeeuwse!
Deze filter was het dus ook... Het probleem is opgelost en ik kan nu weer vrolijk vooruit met de Fulvia. Als ik dit dus nog eens heb, dan ga ik het dus eens bij mijn tank zoeken...
Groeten en bedankt vanuit het Zeeuwse!