race tegen de tijd
Re: race tegen de tijd
Nee hij is niet geschorst ......heb de bekeuring al binnen voor het niet gekeurd zijn....7 jaar na zijn laatste
keuring......
Dus 95 euro gedeelt door 7jaar. Ach die paar euro per jaar....maar goed.
Nee dan ga ik wel voor 50jaar Fulvia....nee effe alle gekheid op een stokje
ik heb laatst Breda-Tilburg gereden en dat is te gek gewoon...iedereen
rijdt om je auto heen....zoiets zien ze niet zo vaak denk ik dan maar...
maar het mooiste is als ik gas geef dan zijn ze snel erg klein in de spiegel...
en dan het uitlaat geluid, zit maar 1 demper onder je krijgt dan zo'n mooie
sonore brom....heerlijk gewoon.
Maar ik denk dat ik toch gewoon met een andere auto kom lijkt me toch iets veiliger....
Groeten,
Joop
keuring......
Dus 95 euro gedeelt door 7jaar. Ach die paar euro per jaar....maar goed.
Nee dan ga ik wel voor 50jaar Fulvia....nee effe alle gekheid op een stokje
ik heb laatst Breda-Tilburg gereden en dat is te gek gewoon...iedereen
rijdt om je auto heen....zoiets zien ze niet zo vaak denk ik dan maar...
maar het mooiste is als ik gas geef dan zijn ze snel erg klein in de spiegel...
en dan het uitlaat geluid, zit maar 1 demper onder je krijgt dan zo'n mooie
sonore brom....heerlijk gewoon.
Maar ik denk dat ik toch gewoon met een andere auto kom lijkt me toch iets veiliger....
Groeten,
Joop
de dinamo zit erin , werk prima aleen de lampen van de dinamo brand niet, mak niet uit als ik maar zondag naar Zandvoort kan komen
Als ze Joop niet pakken op zijn APk dan is het wel voor het lawaai dat dat ding maakt ik denk dat hij op zandvoort niet onder het max aantal db zit het is trouwens wel kikken als je met hem mee rijdt. Gr koos uit tuk
Wat een ellende hier 
Mijn heerlijke dame Fulvia is ook niets volgens kenners, maar ik denk wel dat ik er gewoon ben.
Cosmetisch niet geheel in orde, maar toch.
Hebben de niet gekeurde al eens gedacht aan transport per aanhanger/ambulance.
Bij mij in de buurt € 36 p/d, dat is te doen toch?

Mijn heerlijke dame Fulvia is ook niets volgens kenners, maar ik denk wel dat ik er gewoon ben.
Cosmetisch niet geheel in orde, maar toch.
Hebben de niet gekeurde al eens gedacht aan transport per aanhanger/ambulance.
Bij mij in de buurt € 36 p/d, dat is te doen toch?
De mijne staat te trappelen van ongeduld en is er helemaal klaar voor (mocht vorige week met het bruidspaar op stap en is nu nog een beetje vanstreek)
Gr Koos
Gr Koos
Late afspraakjes !!!
Lancia Club alive, Ik weet het niet maar ben er wel heilig van overtuigd dat iedereen elkaar nu helpt waar het kan.
Vannacht nog na twaalven voor de vertrekhal van Schiphol aan Peter de Wit mijn radiateur meegegeven, welke ik die avond nog op straat (met commentaar van buurtbewoners) bij avondschemering heb uitgebouwd……Het leertje voor bij de radiateur was gescheurd waardoor deze verder naar achter kon komen en werd doorvreten door de dynamo.
Peter heeft vanmorgen deze radiateur al bij de radiateur dokter gebracht, ENORM bedankt alvast..ben er erg blij mee..
Vannacht nog na twaalven voor de vertrekhal van Schiphol aan Peter de Wit mijn radiateur meegegeven, welke ik die avond nog op straat (met commentaar van buurtbewoners) bij avondschemering heb uitgebouwd……Het leertje voor bij de radiateur was gescheurd waardoor deze verder naar achter kon komen en werd doorvreten door de dynamo.
Peter heeft vanmorgen deze radiateur al bij de radiateur dokter gebracht, ENORM bedankt alvast..ben er erg blij mee..
Re: Late afspraakjes !!!
Morgenochtend heb je hem terug. Met modificatie om dit te voorkomen.
Voor alle zondagsgangers: Kreeg van de organisatie op Zandvoort zeer positief commentaar over het regelwerk van Arian. We moesten zuinig op hem zijn!!
Tot zondag (met of zonder APK)!
Voor alle zondagsgangers: Kreeg van de organisatie op Zandvoort zeer positief commentaar over het regelwerk van Arian. We moesten zuinig op hem zijn!!
Tot zondag (met of zonder APK)!
Joop ,schors hem dan nu wel of laat'm keuren ,ze zijn iets te actief aan't kontroleren in de bestanden .Ik heb 'mijn 2e waarschuwing ook al gehad ,had geen zin om nog eens 90 euri af te tikken voor die volgende (ze stuurden de 2e 7 weken na de eerste bekeuring..) Wordt tijd dat ze die kontrolle gewoon weer op de weg doen (waar mijn Fulvia al 3 jaar niet geweest is)
Gewoon rijden, Joop!
Ik rijd al jaren zonder APK. Wordt je een keer aangehouden, betaal je 90eur. Is minder werk dan een fuseekogelhoesje vervangen die er na de keuring toch weer af vliegt. Overall goedkoper. En gewoon verzekerd. Wat je waarschijnlijk niet bent als je schorst.
Mijn idee over het RDW bestand is dat er een 'trigger' moet zijn alvorens ze zien dat een auto niet gekeurd is. Als je er een koopt zonder apk ben je de klos na een paar maanden. Wellicht ook als je hem schorst/ontschorst.
Maar misschien belangrijker, Joop: waarom is ie nou al die jaren niet gekeurd?? Hoesjes, ruitensproeiers en claxons zijn toch voor de meesten de lastige dingen. Of heb je structureel iets verkeerd?
Voor de groep4 fanaten (mochten die er zijn....): Munari reed zonder snelheidsmeter. Maar volgens de oplettende keurmeester moet je die wel hebben na 1juni1967.
Ik rijd al jaren zonder APK. Wordt je een keer aangehouden, betaal je 90eur. Is minder werk dan een fuseekogelhoesje vervangen die er na de keuring toch weer af vliegt. Overall goedkoper. En gewoon verzekerd. Wat je waarschijnlijk niet bent als je schorst.
Mijn idee over het RDW bestand is dat er een 'trigger' moet zijn alvorens ze zien dat een auto niet gekeurd is. Als je er een koopt zonder apk ben je de klos na een paar maanden. Wellicht ook als je hem schorst/ontschorst.
Maar misschien belangrijker, Joop: waarom is ie nou al die jaren niet gekeurd?? Hoesjes, ruitensproeiers en claxons zijn toch voor de meesten de lastige dingen. Of heb je structureel iets verkeerd?
Voor de groep4 fanaten (mochten die er zijn....): Munari reed zonder snelheidsmeter. Maar volgens de oplettende keurmeester moet je die wel hebben na 1juni1967.
Snelheidsmeter verplicht? Dan heb ik nu een probleem, gelukkig is voor mij de apk pas weer in juli ergens...