Iemand goesting?
Re: Bij Jos?
wij komen met z'n tweeen en HOND, dat betekent twee auto's een met spulletjes.
Denk aan de vakanties Huib.
half september??
Denk aan de vakanties Huib.
half september??
lijkt me een leuk idee
allemaal lanciaas en fulviaas
hele sterke verhalen vertellen over fulviaas die over de 200 gaan
eieren eten en geld besparen voor benzine en onderdelen
ben er graag bij!
groets
bob
allemaal lanciaas en fulviaas
hele sterke verhalen vertellen over fulviaas die over de 200 gaan
eieren eten en geld besparen voor benzine en onderdelen
ben er graag bij!
groets
bob
Count me in, Huib. Hebben jij en ik daar niet al eens gezeten, een paar jaar terug? Verbaasde me toen al over de "voor-eurose" prijzen.
Feestje
aha
Best wel interesse voor een vlaams-nederlandse picknick-rondrit-knutsel-tips-dag of iets dergelijke.
Ik wil best wel even handen uit de mouwen steken en helpen waar nodig.
Misschien eerst een locatie prikken? Ik hoor "Bij Jos" opduiken? (Net onder Breda)
Is dat voor iedereen een haalbare kaart? Jullie hebben toch allemaal een ANWB-sticker?
Iets voor eind augustus? Begin september? Zaterdag 3 september?
Gaan we een ritje doen? Houden we een keuveldagje met streekbiertje en open kofferbakje vol geheimen? Of een gezonde mix van dit alles?
Zijn er nog voorstellen?
Bart
Best wel interesse voor een vlaams-nederlandse picknick-rondrit-knutsel-tips-dag of iets dergelijke.
Ik wil best wel even handen uit de mouwen steken en helpen waar nodig.
Misschien eerst een locatie prikken? Ik hoor "Bij Jos" opduiken? (Net onder Breda)
Is dat voor iedereen een haalbare kaart? Jullie hebben toch allemaal een ANWB-sticker?
Iets voor eind augustus? Begin september? Zaterdag 3 september?
Gaan we een ritje doen? Houden we een keuveldagje met streekbiertje en open kofferbakje vol geheimen? Of een gezonde mix van dit alles?
Zijn er nog voorstellen?
Bart
Re: Feestje
3 september lijkt me een goed plan.
Hieronder is een link naar de locatie. Je kunt uitzoomen.
Klik hier om de locatie te zien.
Hieronder is een link naar de locatie. Je kunt uitzoomen.
Klik hier om de locatie te zien.
Re: niets veranderd
1. ik wil niet een echte spelbreker zijn, maar de onderdelendag in wassenaar is mij altijd goed bevallen: geen verplichtingen, kletsen met wie je wil en komen en gaan zo het je uitkomt. zelfs met de kinderen erbij goed te doen
2. helaas heb ik mijn Fulvia aan Bob verkocht en is ook mijn Flavia (ex-Huib) bij mijn vader ondergebracht anders was ik ook naar Castelre gekomen,
Want inderdaad: na een bezoek met Huib zijn Flaminia coupé zijn mijn vooroordelen voor altijd bevestigd; de Flaminia is de koningin onder de Lancia's en Brabant ons eigen buitenland
vr gr Jan
2. helaas heb ik mijn Fulvia aan Bob verkocht en is ook mijn Flavia (ex-Huib) bij mijn vader ondergebracht anders was ik ook naar Castelre gekomen,
Want inderdaad: na een bezoek met Huib zijn Flaminia coupé zijn mijn vooroordelen voor altijd bevestigd; de Flaminia is de koningin onder de Lancia's en Brabant ons eigen buitenland
vr gr Jan