Ruitensproeier tip
Dat is Luxe Bert
Dat is absolute Luxe Bert, maar helaas is vaak de plek voor mijn huis vergeven en zou wel weer kunnen worden opgelost met een nog langer verlengsnoer maar ook dat houd ergens op.
Het is de ruige rijp, die we s’morgens van de buitenkant van de ruiten krabben, deze de avond daarvoor bedekken met een autohoes doet ook haar wonderen. Maar het ging mij erom dat je met een beetje anti vries of iets met Clycol basis op een doekje en je voorruit aan de binnenkant schoonmaakt voorkomt dat de Waterdamp aanwezig in de auto en hetgeen wat je uitademend in combinatie met het temperatuur verschil, als ‘rijp’ neerslaat aan de binnenkant van je ruit omdat het blowertje nog te weinig capaciteit heeft. Waarschijnlijk heeft Carlo het idee dat het dashboard in het Clycol aan het baden, en me best doe om nog meer weekmakers aan het rubber toe te voegen, dit is niet eens een fijn onderscheid.
Het is de ruige rijp, die we s’morgens van de buitenkant van de ruiten krabben, deze de avond daarvoor bedekken met een autohoes doet ook haar wonderen. Maar het ging mij erom dat je met een beetje anti vries of iets met Clycol basis op een doekje en je voorruit aan de binnenkant schoonmaakt voorkomt dat de Waterdamp aanwezig in de auto en hetgeen wat je uitademend in combinatie met het temperatuur verschil, als ‘rijp’ neerslaat aan de binnenkant van je ruit omdat het blowertje nog te weinig capaciteit heeft. Waarschijnlijk heeft Carlo het idee dat het dashboard in het Clycol aan het baden, en me best doe om nog meer weekmakers aan het rubber toe te voegen, dit is niet eens een fijn onderscheid.
acht graden Celcius
Peter......!!! Met dat stomme Hok van mij ga ik heus niet midden in de winter rijden of door de pekel, maar het is &^&*%%^$% 8 graden buiten...en de laatste dagen 'Rijp" in de ochtend!!!! Waar heb je het in vredesnaam dan over...Een Auto die helemaal is overgeleverd aan Verval.....en de grille winter.."op dit moment"
acht graden Celcius
Waar is destijds de Fulvia voor gemaakt, om te rijden toch.
Laten we hem dan daarvoor gebruiken.
Daarbij mag ik omdat we liefhebbers zijn aannemen dat
we de Fulvia's goed behandeld hebben tegen ons klimaat,
en als het gepekeld heeft dan goed schoon spuiten naderhand.
Maar goed dat moet ieder voor zich uiteraard weten.
Joop
Laten we hem dan daarvoor gebruiken.
Daarbij mag ik omdat we liefhebbers zijn aannemen dat
we de Fulvia's goed behandeld hebben tegen ons klimaat,
en als het gepekeld heeft dan goed schoon spuiten naderhand.
Maar goed dat moet ieder voor zich uiteraard weten.
Joop
Re: acht graden Celcius
Ik heb het in vredesnaam over de pekel/zand-drab in mijn subframepotten die ik er overigens morgenmiddag uit ga spuiten. Het zou prettig zijn om niet ieder woord dat ik hier schrijf door jou tegengesproken of ontkend te zien. Ik heb achter pekelwagens aan moeten rijden en die pekellaag was toen nog een halve centimeter dik. Al die uitroep- en aanhalingstekens van je hoeven van mij ook niet zo trouwens - met geschreeuw bereik je weinig bij mij.
Re: Verder alles goed?
Huib, het gaat absoluut goed met me !!, zal ik je binnenkort wel vertellen. Autootje houd(t) zich ook prima maar ik ben druk bezig met een ander auto welke ik hoop dit weekend in haar volle glorie weer rijdend te krijgen. Krijgt het Fulviatje weer even haar verdiende rust.