2 POTEN
Re: 2 POTEN
Hallo Huib en Lucas,
Heb ik ook al geprobeerd (beide overigens).
Bij de Fulvia 180 graden etc. Dan ploft ie alleen nog maar.... Bij mezelf valt het wel mee, ik plof niet zo gauw van een beetje Drommelsch. Moet echter ook af en toe iets werken tussen de Fulvia perikelen door.
Heb me daarna maar weer geconcentreerd op het strakmaken, is nu gelukkig klaar. Dinsdag komt de spuiter terug van vakantie, keurt hij mijn werk natuurlijk af, begin ik weer overnieuw met schuren en plamuren en als dat allemaal achter de rug is ga ik maar weer met die poten aan de gang. Weet het anders ook effe niet.
Groeten uit een zeer donker Hoevelaken
Marco
Heb ik ook al geprobeerd (beide overigens).
Bij de Fulvia 180 graden etc. Dan ploft ie alleen nog maar.... Bij mezelf valt het wel mee, ik plof niet zo gauw van een beetje Drommelsch. Moet echter ook af en toe iets werken tussen de Fulvia perikelen door.
Heb me daarna maar weer geconcentreerd op het strakmaken, is nu gelukkig klaar. Dinsdag komt de spuiter terug van vakantie, keurt hij mijn werk natuurlijk af, begin ik weer overnieuw met schuren en plamuren en als dat allemaal achter de rug is ga ik maar weer met die poten aan de gang. Weet het anders ook effe niet.
Groeten uit een zeer donker Hoevelaken
Marco
Huib,
Compressie nog niet gemeten, en het pieleke heb ik ontdekt, zij het niet met een zaklampie maar met m'n middelvinger. De techniek daarvan kwam me wel bekend voor. Bij gas geven echter werd m'n vinger niet nat(ter dan ie al was). Zou het dan toch die acceleratiepomp kunnen zijn?
Marco
Compressie nog niet gemeten, en het pieleke heb ik ontdekt, zij het niet met een zaklampie maar met m'n middelvinger. De techniek daarvan kwam me wel bekend voor. Bij gas geven echter werd m'n vinger niet nat(ter dan ie al was). Zou het dan toch die acceleratiepomp kunnen zijn?
Marco
Met je vinger kun je er echt niet bij want de venturi zit er voor.
Bij carb #2 eerst maar eens kijken. Als je daar wel benzine uit het sproeiertje ziet komen dan weet je in ieder geval welke het is.
Komt er bij #1 echt niks uit, dan is of het sproeiertje verstopt of er zit geen benzine in de vlotterkamer. Een van de ventieltjes van de pomp kan nog verstopt zijn maar dat ligt minder voor de hand.
Bij carb #2 eerst maar eens kijken. Als je daar wel benzine uit het sproeiertje ziet komen dan weet je in ieder geval welke het is.
Komt er bij #1 echt niks uit, dan is of het sproeiertje verstopt of er zit geen benzine in de vlotterkamer. Een van de ventieltjes van de pomp kan nog verstopt zijn maar dat ligt minder voor de hand.
Ik ben over op La Trappe van de Koningshoeven, prima spul, alleen tís wel van Bavaria
OK, ik begrijp dat je me niet zult geloven maar ik had echt geen tijd! Ze staat inmiddels wel in de spuitplamuur; morgen en overmorgen ga ik nat schuren en dan ook maar weer ens proberen het kreng aan de gang te krijgen. Hoegaarden wit en Hertog Jan gewone pilsener heb ik liever.
Leuke reportage trouwens Lucas! Verkoop je echt geen onderdelen?
Marco
Leuke reportage trouwens Lucas! Verkoop je echt geen onderdelen?
Marco
Inderdaad een leuk artikel, wel wat drukfoutjes, maar dat zal altijd wel gebeuren.
Materiaal en/of dokumentatie dat overkompleet is, is natuurlijk wel verhandelbaar.
Groetjes,
Lucas
Materiaal en/of dokumentatie dat overkompleet is, is natuurlijk wel verhandelbaar.
Groetjes,
Lucas
Ik heb nu opeens precies hetzelfde probleem. Vorig weekend reed de Fulvia nog perfect en nu opeens op 2 poten en ook alleen 3 en 4.
Ontsteking/bougies etc. zijn in orde. Er bleek geen benzine te komen in carb.1
Wat is nu de volgende stap? Hoe kan ik nu controleren of sproeier verstopt zit en eventueel verhelpen?
Marco als jij een oplossing gevonden hebt, hoor ik het graag...
Groeten,
Lolke
Ontsteking/bougies etc. zijn in orde. Er bleek geen benzine te komen in carb.1
Wat is nu de volgende stap? Hoe kan ik nu controleren of sproeier verstopt zit en eventueel verhelpen?
Marco als jij een oplossing gevonden hebt, hoor ik het graag...
Groeten,
Lolke