Bart
Je kunt de tank eens binnen gooien bij Tom Genen in Hoogstraten. Tom is een bekende in de rally cross. Hij heeft een garage, carosserie en spuitbedrijf. Ik laat daar al jaren m'n spuitwerk doen.
Op hetzelfde industrieterrein zit een bedrijf dat landbouwmachines maakt en alle machines heeft om staal te plooien. Voor jou en mij doen die lui niks maar Tom kan er zo binnen lopen en het staal plooien. Jos, die bij Tom (en voorheen bij Guy v d Locht uit Meerle) al ruim 40 jaar het lassen en strak zetten doet last het wel in elkaar.
Ik dacht dat de tanks van Zagato en coupe indentiek waren. Dat moeten we dan eerst zeker stellen. Wel zit er verschil tussen eerste en tweede serie tanks. Ik denk dat we wel een oplossing kunnen vinden die prima is voor zowel eerste als tweede serie.
Ik hoor het wel wanneer je bij Tom geweest bent. Als je je tank niet wilt demonteren liggen er hier nog genoeg. Ook in Breda.
Benzinetank
Re: Benzinetank
Net even in het boek gekeken.
De Zagato's hebben een andere tank dan de coupe's
De Zagato's hebben een andere tank dan de coupe's
Misschien is een andere tank wel de ideale oplossing.
Als ik die dan deftig oplap, is ze zo goed als nieuw natuurlijk.
Ik heb een 2e serie 1.3S (met de tank verzonken in het koffer; boven achteras)
Waarschijnlijk hangt het vooral af aan de plaatsen en diameters van de toe- en afvoerbuizen.
ALs iemand een goei occasie heeft liggen die voor mijn wagen past; laat maar een seintje. Ik kom ze halen (als ze niet extreem prijzig natuurlijk
)
groetjes
Bart
Als ik die dan deftig oplap, is ze zo goed als nieuw natuurlijk.
Ik heb een 2e serie 1.3S (met de tank verzonken in het koffer; boven achteras)
Waarschijnlijk hangt het vooral af aan de plaatsen en diameters van de toe- en afvoerbuizen.
ALs iemand een goei occasie heeft liggen die voor mijn wagen past; laat maar een seintje. Ik kom ze halen (als ze niet extreem prijzig natuurlijk

groetjes
Bart
Beste Bart,
Ik kom nog even op het type tank dat je nodig hebt terug, die ik heb is er een van een 2é serie Zagato
Mvg,
Joop
Ik kom nog even op het type tank dat je nodig hebt terug, die ik heb is er een van een 2é serie Zagato
Mvg,
Joop
Joop
Door allerlei omzwervingen en tijdsgebrek (en vooral dat ik liever rij met m'n wagentje dan er aan te sleutelen), is het tankje dit weekend er pas uit gefloept.
Is dat tankje nog steeds op zoek naar een donorauto?
Graag een berichtje.
Groetjes
Bart
bart.verbeek@rls.be
Turnhout
Door allerlei omzwervingen en tijdsgebrek (en vooral dat ik liever rij met m'n wagentje dan er aan te sleutelen), is het tankje dit weekend er pas uit gefloept.
Is dat tankje nog steeds op zoek naar een donorauto?
Graag een berichtje.
Groetjes
Bart
bart.verbeek@rls.be
Turnhout