Toch mag well vercocht worden in eens?
Giorgio Cazzato
Veiligheidsriemen
Re: Veiligheidsriemen
de site is van Huib en hij betaalt hem ook dus is het niet zo gek dat hij misschien zelf wel eens meldt dat hij een en ander te koop heeft
j? van? ik will geen polemik starten,
Ik doe mijn best om onvindbar spullen van Italie hier in Nederland the brengen maar dat word niet gewardeerd.
Vell Lancia plezier an iedereeen.
Giorgio Cazzato
Ik doe mijn best om onvindbar spullen van Italie hier in Nederland the brengen maar dat word niet gewardeerd.
Vell Lancia plezier an iedereeen.
Giorgio Cazzato
is ook niet als kritiek naar jou bedoeld als dat je niets aan zou moeten bieden maar mail Huib dan er is een speciale aparte advertentie rubriek waar ook fotos en zo kunnen staan
Gordel Tipo en Panda past uitstekend
In m'n fulvia coupe 2 '72 zaten ook gordels met de rolautomaat bevestigd op een moergat net onder het vaste zijraampje. Ik was aan een nieuw setje toe en nu blijkt dat op de sloop zowel de gordels van een Tipo (van de achterbank) als de gordels van de Panda perfect te passen!! Zelfs de sluiting tussen de stoelen is gelijk voor mijn auto.
Ik heb de Tipo uitvoering meegenomen overigens. Deze zijn van het dubbelwerkende type. Als je er nu aan trekt dat blokkeert de gordel zoas behoort, het "scheefstand mechanisme" komt door een stalen kogel die in achter het zijkapje zit. Deze kogel heb ik met een stuk plakband buiten werking gezet.
Functioneert goed en de gordels kosten "een appel en een ei".
Gr. Vincent
Ik heb de Tipo uitvoering meegenomen overigens. Deze zijn van het dubbelwerkende type. Als je er nu aan trekt dat blokkeert de gordel zoas behoort, het "scheefstand mechanisme" komt door een stalen kogel die in achter het zijkapje zit. Deze kogel heb ik met een stuk plakband buiten werking gezet.
Functioneert goed en de gordels kosten "een appel en een ei".
Gr. Vincent
Re: Gordel Tipo en Panda past uitstekend
Klopt. Bob (uit Delft) heeft het ook zo opgelost.
Maar als je de kogel buiten werking stelt zijn ze niet meer dubbelwerkend.
Maar als je de kogel buiten werking stelt zijn ze niet meer dubbelwerkend.