Aanschaf Lancia Delta HPE

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Arjan

Re: Aanschaf Lancia Delta HPE

Unread post by Arjan »

Hoi,

Auto Moto Italia is op 26 en 27 oktober in Houten.
zie www.auto-moto-italia.nl
Natuurlijk een niet te missen evenement voor de Lancia-liefhebber!
Misschien als er interesse is kunnen we daar iets van een forummeeting houden?

Groet,
Arjan
Forzamies

Unread post by Forzamies »

Dat moeten we eens doen een Delta meeting houden,dan ben ik zeker van de partij Auto moto Italia zou een wel een goede plek zijn want utrecht is centraal voor iedereen en het makkelijkst denk ik.
Of gewoon ergens anders kan ook natuurlijk.

Greetz Michel

www.drive.to/forzahpe (sinds kort kan ik door onverklaarbare reden niet meer update)
Mike

Unread post by Mike »

dat is mogelijk, heb ik wel je e-mail adres nodig!
groetjes en hopelijk tot ziens in houten?
Mike
Mike

Unread post by Mike »

ik ben zeker van de partij! gewoon datum, tijd en plaats afspreken (parkeerplaats van een hotel om eerst effe kennis te maken?)
groetjes,
mike
Mike

Unread post by Mike »

bedankt arjen, die data staan in mijn agenda!
goed idee die meeting, moeten nu ECHT iets concreets gaan regelen.
groetjes,
mike
Arjan

Unread post by Arjan »

Een delta-meeting is ook leuk.
Er is dit jaar al een deltameeting geweest, maar dit is meer een een integrale-meeting, zie:
http://members.home.nl/dexter/foto%27s.htm
Echter, iemand van jullie zal het moeten 'organiseren', aangezien ik daar de komende tijd geen tijd voor heb en me sinds kort al inzet voor viva-lancia.com.
Organiseren stelt natuurlijk niet zoveel voor: Plek en tijd aanwijzen en eventueel een mailadres openstellen waar iedereen zich kan opgeven.
Groet,
Arjan
Peter Kuijpers

Unread post by Peter Kuijpers »

mijn mailadres = Peter@degeuzen.nl

graag zie 'k wat pics van je delta!

hmm... zo'n meeting is zeker wel grappig... maar dat wil ik dan graag pas doen als ik mijn delta-tje heb !!

Ben echt wel bang dat dat nog ff gaat duren. Ik sprak trouwens een fiat dealer(kennis) over mijn Delta plannen... hij vertelde toch wel dat het neit echt een verstanige keuze zou zijn... maar jaah... je moet wel eens een gokje nemen...

Die dingen kosten trouwens echt nog veel soms... gewoon 9000 euro...noway dat ik dat ga betalen...!!

Peter
andre (1.6 hpe)

Unread post by andre (1.6 hpe) »

het is natuurlijk net wat voor type je wilt
en ik heb de indruk dat er toch ook nog veel auto dealers (kenners???) zijn die vooroordelen hebben gebaseerd op het verleden
ik heb zo'n advies nl ook aleens gehad van een fiat dealer over alfa's
succes
Mike

Unread post by Mike »

misschien toch verstandig om wel te komen om zo te horen hoe de bezitters van een delta over het karretje denken.... zij die er al jaren mee rijden en niet zij die aan wal staan en denken dat ze de beste stuurlui zijn....
groetjes,
michael
Mike

Unread post by Mike »

het advies om toch naar de meeting te komen (vorige re) was bestemd voor peter, dit om misverstanden te voorkomen...
groetjes,
mike
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”