AutoMotoItalia

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Rudy thema turbo LX

Re: AutoMotoItalia

Unread post by Rudy thema turbo LX »

Het kumt goed, het kumt goed heb noar gin zorg !!
Mattia LYBRA2.0BERLINA

Unread post by Mattia LYBRA2.0BERLINA »

In naam van Vincenzo Lancia hoop ik van harte dat een mini-meeting tussen thema rijders doorgang zal hebben net als wij Lybristi op zaterdag zullen doen! Ik wens jullie veel plezier. Have fun!

Nog nooit heeft een concurrent iets gemaakt wat dezelfde kracht en schoonheid uitstraalt als de Thema.
Waar is die tijd gebleven.

Mattia
Ronald

Unread post by Ronald »

Nou Mattia, dat zij mooie woorden!

Enne, Lybristi, zijn wij dan Themistie???
Huib

Unread post by Huib »

Mattia, ik heb twee Thema's gehad. Een Turbo 8V en een turbo 16V. Allebei nieuw gekocht. Gingen als een raket vol met speren. Maar... de best rijdende Lancia is toch de Flaminia coupe Pininfarina.
Huib

Unread post by Huib »

Themisti, Ronald. Themista (zowel voor heren als dames) is enkelvoud. Themisti is meervoud. Hier in Brabant zouden we denk ik Thematen zeggen en na een paar Trappistjes misschien Thomaten.
Ronald

Unread post by Ronald »

Nieuw gekocht! Wat moet dat een mooi gevoel geweest zijn om met een nieuwe Thema de deur uit te rijden...
Huib

Unread post by Huib »

Zeg dat wel.

Was trouwens wennen met die eerste, de 8V Turbo. Je hoefde maar naar het gaspedaal te kijken en hij steeg als zowat recht omhoog. Heeft dagen geduurd voordat ik er langzaam mee kon rijden.

Ik ben trouwens ooit een keer voorbij gereden (ik reed niet echt hard, maar toch) door een gele Eend met 5 man er in en een carvan er achter.
Frank Thema Turbo 16v

Unread post by Frank Thema Turbo 16v »

Poëtisch, zeg. Hulde!

En tja....we zijn in ieder geval met 2 Thema's. Of niet Ronald!? ;-)
Frank Thema Turbo 16v

Unread post by Frank Thema Turbo 16v »

Je rijdt inderdaad erg snel te hard met een turbo. Voor mij is 't weer opnieuw wennen nu ik een type 3 snelheidsmeter heb, met een andere schaalverdeling. (en die tot 260km/u loopt i.p.v. 240)

Haha.....5 mensen in een eend is al een prestatie. Laat staan met een caravan erachter!
Ik heb weleens een eend gezien met een verlengde motorkap met daaronder 1 of ander bruut motorblok. Dus je weet maar nooit......

Maar wat mij betreft: Als jullie (Mattia en Huib) zin hebben om ook naar Houten te komen, maar dan met een andere Lancia, dan is dat toch ook gezellig. Niet?
Ronald

Unread post by Ronald »

Yep!

Maarrrr, ik heb nog wat mensen gemaild dus er is hoop!

Dickamerica met z'n 3.0 V6, Roger van Driel met een 8.32, Marco Kooiman met een 2.8 V6, en misschien Andre met de 2.8 SW (ja, die komt wel!).
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”