Kijk je wel uit Rudy? Daar wordt regelmatig geflitst! Maar da's nog Brabant hoor......
Vandaag ben ik bij m'n vriendin in Slenaken (500m van België). Leuke heuvelweggetjes met zelfs haarspeldbochten.....leuk man! Vandaag was 't op die wegen echt druk met veel motorrijders en mensen met getunede auto's. Het blijft leuk om mensen met Seat Cupra's en van die nieuwe MG/Rovers te 'vervelen' met m'n Thema haha.
Lijst
Re: Lijst
Rudy,
Is het geen idee om een excel lijstje (naam, type, kleur etc etc.)op het forum te zetten (als dat kan).
Deze kan ieder die dat wil invullen en bv naar jou e-mailen?
Jij hebt dan alle gegevens en tevens ieders mailadres. Vervolgens kun je al de bestandjes terugmailen.
Op deze manier weet iedereen wie wat heeft en is het wat makkelijker om een meetinkje te regelen denk ik.
Is het geen idee om een excel lijstje (naam, type, kleur etc etc.)op het forum te zetten (als dat kan).
Deze kan ieder die dat wil invullen en bv naar jou e-mailen?
Jij hebt dan alle gegevens en tevens ieders mailadres. Vervolgens kun je al de bestandjes terugmailen.
Op deze manier weet iedereen wie wat heeft en is het wat makkelijker om een meetinkje te regelen denk ik.