Van Duits naar Italiaans omruilen, ZONDER te huilen? WIE?
Re: Van Duits naar Italiaans omruilen, ZONDER te huilen? WIE?
In 'n kleine maand maar liefst DRIE reacties van mensen die duidelijk Italiaanse stijl preferen boven Duits lompigheid....da's méér dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Zelfs twee (ex-) BMW-piloten (!) die er openlijk voor uitkomen liever Lancia te rijden, zulke personen zijn schaarser dan albino's.
Van mij mogen jullie meteen op de nominatie voor 'n lintje!
Dat moeten jullie dan wél weigeren, éérst moet Bea haar wagenpark van Volvo's (en dat afzichtelijke Scorpio-ding) maar eens verruilen voor een handjevol donkerblauwe Thesissen. Kan ze meteen zo'n Stola-versie voor zichzelf nemen.
Had pa Bernhard ook wel kunnen appreciëren denk ik, had vast mooi gestaan in de stalling naast z'n 456GTA...
een lancia= een lancia zo moet het blijven boven alles,
alleen jammer dat fiat ,lancia wil laten concureren met de rest,
bij fiat snappen ze het nog niet goed met lancia valt niet te concureren
lancia = een wereld op zich, in alle prijs klasse.
bij de gem.vw rijders denken beter te weten laten ze toch..
alleen jammer dat fiat ,lancia wil laten concureren met de rest,
bij fiat snappen ze het nog niet goed met lancia valt niet te concureren
lancia = een wereld op zich, in alle prijs klasse.
bij de gem.vw rijders denken beter te weten laten ze toch..
En ja kogel is door de kerk!
We nemen over enkele maandjes afscheid van de Bayersche boerenknol.
Nieuwe werkgever deelt normaliter Franse doosjes uit, maar wil de nieuwe Delta in overweging nemen, als die binnen budget past natuurlijk! Maar naar alle waarschijnlijkheid zal Lancia zelf me de das omdoen en de Delta niet kunnen leveren in september (zoals beloofd), maar pas in 2009 of zo...dus ik voel de bui al hangen! :'-(
Dus Lancia Belgio doe alstublieft een efforke!
B
We nemen over enkele maandjes afscheid van de Bayersche boerenknol.
Nieuwe werkgever deelt normaliter Franse doosjes uit, maar wil de nieuwe Delta in overweging nemen, als die binnen budget past natuurlijk! Maar naar alle waarschijnlijkheid zal Lancia zelf me de das omdoen en de Delta niet kunnen leveren in september (zoals beloofd), maar pas in 2009 of zo...dus ik voel de bui al hangen! :'-(
Dus Lancia Belgio doe alstublieft een efforke!
B
Nou, een felicitatie is dan hier wel op z'n plaats. Het zou wel jammer zijn als je deze vooralsnog zou moeten gaan vervangen door een Fransoos maar het kan natuurlijk erger.
Mocht 't met de Delta inderdaad niet meteen lukken, wellicht kunnen de Belgische Lancia-vrienden een speciale lease-prijs maken voor een Thesis. Misschien hebben ze er nog wat op voorraad staan waar ze snel vanaf willen....eerder vandaag werd bekend dat met de komst van de Delta er geen plaats meer is voor de Thesis. En zoals het 't moderne Lancia betaamt, komt er géén opvolger.
Zou het ZEKER vragen bij de lokale dealer. Eerst 'n paar jaar leasen, dan overnemen om haar vervolgens NOOIT meer weg te doen....!
Mocht 't met de Delta inderdaad niet meteen lukken, wellicht kunnen de Belgische Lancia-vrienden een speciale lease-prijs maken voor een Thesis. Misschien hebben ze er nog wat op voorraad staan waar ze snel vanaf willen....eerder vandaag werd bekend dat met de komst van de Delta er geen plaats meer is voor de Thesis. En zoals het 't moderne Lancia betaamt, komt er géén opvolger.
Zou het ZEKER vragen bij de lokale dealer. Eerst 'n paar jaar leasen, dan overnemen om haar vervolgens NOOIT meer weg te doen....!
zonder huilen zeker, alleen de leasemaatschappijen hebben contract met duitse,
merken anders hebben we geen echte autoproggamma,s meer.
die progamma,s die er zijn worden gesponsserd door???
merken anders hebben we geen echte autoproggamma,s meer.
die progamma,s die er zijn worden gesponsserd door???
kan iemand me vertellen of ik er goed aan doe om nog een Thesis in okkazie te kopen ? wat met de stukken achteraf ? en binnen 5 jaar zal hij zeker helemaal niks meer waard zijn....
met een Thesis rij je zo 10 jaar mee, heb je nog voordelig gereden,
en zo is het.... een thesis is mij te zwaar anders had mijn Kappa wel ingeruild...
en zo is het.... een thesis is mij te zwaar anders had mijn Kappa wel ingeruild...