Al méér nieuws over de nieuwe Delta???

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
Mattia Lybra2.0Berlina

Re: He he eindelijk!

Unread post by Mattia Lybra2.0Berlina »

Gister dealers en eergister ook pers (!!) heb ik vernomen.
Het zou me niks verbazen dat dit een begin is van een wel overwogen aandachtsoffensief van Lancia in aanloop naar de presentatie. Inclusief het You-Tube filmpje!

Ik hoop zo dat het een ontzettend aantrekkelijk top product wordt.
Koen

Unread post by Koen »

Is het toeval ?

Gisterenmorgend bij de voorstelling van de "Ecoscore.be" site (op VRT Radio1 ), klikte minister Crevits "toevallig" als eerste op Lancia en nam ze de Kappa als voorbeeld. (nadien klikte de presentator naar een Peugeot Partner...)

Deze morgend : een intervieuw vanop het autosalon met als onderwerp : "Vrouwen als lokmiddel (om een auto te kopen)". "Toevallig" de eerste stand die aan bod kwam : Lancia. (nadien ook Alfa...)

Zo twee keer 's morgens in de file, iets over Lancia horen : dan glimlach je wel.

En dan kijk je om je heen, en je vraagt je af : waar zijn hier nog Lancia's ???..... :-(

Koen
frank

Unread post by frank »

Een afgesloten ruimte waar iedereen, in kleine groepjes, binnen mag! (met uitzondering de momenten dat de ruimte voor de pers of dealers voorbehouden is) Het is wel het prototype en niet de definitieve versie.
Koen

Unread post by Koen »

Inderdaad lijkt ie mooi te worden.
Geen SUV-achtig ding dat te hoog is, maar lekker laag.
Een mooie lengte en een mooie achterkant.
Het laatste raampje is nog even wennen : hopelijk wordt het toch net iets anders dan op het prototype dat te zien was (in het bijna schemerduister...)

Stoere portier ? Niet gezien. Gewoon binnengaan met of zonder brief (laatste vrijdag).
Foto en ... hopla weer een adres in hun databank.
In ruil kreeg je een plastickaartje. Voor latere uitnodigingen ?

Koen
Maarten

Unread post by Maarten »

En toen werd het stil op 't forum....

Ik mag toch aannemen dat iedereen de eerste fabrieksfoto's van de nieuwe Delta nu gezien heeft, zelfs de Volvo-rijdende buurman sprak me er al op aan. En zoals verwacht, was zijn reactie verre van verrassend... " ik vind het 't maar een raar ding "

De overige reacties van de niet-Lancia rijders in mijn naaste omgeving klinken al niet veel beter. Ben dan ook bang dat niemand van deze vrienden op korte termijn met z'n Audi, Volvo of BMW langs de Italo-dealer gaat voor een taxatie of offerte.

Maar ach, láát ze toch lekker....!
Koen

Unread post by Koen »

En de eerste (nederlandse) prijzen genoteerd / gelezen op http://www.autointernationaal.nl/artike ... d=6050&n=0
frank

Unread post by frank »

Hallo,

Zullen we het er maar ophouden dat de niet Italo rijders bang zijn om uitgelachen te worden, maar tevens wel stik jaloers zijn als een ander wel zo'n fantastische automobiel koopt! Dat verklaard ook tevens waarom het zo'n saai en duf volk is in Nederland en vele andere landen.

Schijnbaar heeft een Lancia of Alfa niet zo'n sterke uitstraling of status als de 'degelijke duitse troep'.
Het getuigt van goede smaak als je een Italiaan rijdt!

Ciao,
Frank.
hilbert

Unread post by hilbert »

toch geen bravo binnen kant????
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”