Alternative septemberrit 2014
Re: Alternative septemberrit 2014
Ook ik zou graag mee willen gaan, dit dan wel tot 1 mei OVB...
-
Even een update met betrekking tot het aantal inschrijvingen;
6 teams definitief
4 teams onder voorbehoud
Wanneer de "onder voorbehoud" teams ook definitief worden is het aantal van maximaal 10 teams bereikt
Groet,
Frank
6 teams definitief
4 teams onder voorbehoud
Wanneer de "onder voorbehoud" teams ook definitief worden is het aantal van maximaal 10 teams bereikt

Groet,
Frank
staan wij al op de lijst definitief ?
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Hallo Koos,
Jullie zijn twee van de vier teams "onder voorbehoud"
Groet,
Frank
Jullie zijn twee van de vier teams "onder voorbehoud"
Groet,
Frank
Maak van onze twee teams maar definitief,we hebben er zin in
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Koos,
Leuk dat jullie meegaan!
Nieuwe stand:
8 teams definitief
2 teams onder voorbehoud
Groet,
Frank
Leuk dat jullie meegaan!
Nieuwe stand:
8 teams definitief
2 teams onder voorbehoud
Groet,
Frank
-
Beste Lancisten,
Update rijdersweekend in september! We hebben het volgende uitgewerkt;
We willen vrijdag 12 september rond 12.00 uur verzamelen bij Restaurant Stadspark in Turnhout. Daar de lunch nuttigen en daarna zoveel mogelijk binnendoor naar ons hotel voor de komende twee dagen rijden in Vresse, hotel Hotel L'eau Vive www.eauvive.be/
We worden bij aankomst ontvangen met een welkomstdrankje en het diner bestaat uit drie gangen. Zijn er nog mensen met speciale eetwensen?
Zaterdagmorgen ontbijten we in het hotel, daarna beginnen we met de zaterdagrit. De rit leidt ons door het zuidwesten van de Belgische Ardennen naar Chimay en wij lunchen onderweg. Terug naar het hotel via het Noord Franse gedeelte van de Ardennen. Vlakbij Chimay heb je een stratencircuit waar misschien nog wat leuke foto’s gemaakt kunnen worden, wie neemt zijn daarvoor geschikte camera mee?
Weer teruggekomen in het hotel kunnen we weer genieten van een driegangendiner en een afzakkertje aan de bar. Zondagmorgen wederom ontbijten in het hotel.
Zondagmiddag lunchen wij op weg naar het eindstation in de buurt van Spa.
De prijs voor twee overnachtingen, twee maal driegangendiner, twee maal ontbijt op basis van 10 reserveringen hebben wij onder de tweehonderd Euro weten te houden: € 195,00 pp. De prijs per persoon is gebaseerd op twee mensen per tweepersoonskamer. Lunches en drankjes zijn dus nog voor eigen rekening. Graag zouden wij van de twee personen die onder voorbehoud hun deelname hebben opgegeven, willen weten (graag voor 15 mei) of ze enthousiast zijn geworden over het bovenstaande en definitief meegaan. Graag jullie email adres en contactgegevens via een PB.
Wij verzoeken jullie de betalingen voor 1 juli per bank te doen, zodat wij het hotel kunnen betalen.
Nog even voor de zekerheid: iedereen rijdt op eigen risico mee.
Met de beste Lancia groeten,
John en Frank
PS zijn er nog vragen dan kunnen jullie contact opnemen met John 06-24565907 of Frank 06-53509978
Update rijdersweekend in september! We hebben het volgende uitgewerkt;
We willen vrijdag 12 september rond 12.00 uur verzamelen bij Restaurant Stadspark in Turnhout. Daar de lunch nuttigen en daarna zoveel mogelijk binnendoor naar ons hotel voor de komende twee dagen rijden in Vresse, hotel Hotel L'eau Vive www.eauvive.be/
We worden bij aankomst ontvangen met een welkomstdrankje en het diner bestaat uit drie gangen. Zijn er nog mensen met speciale eetwensen?
Zaterdagmorgen ontbijten we in het hotel, daarna beginnen we met de zaterdagrit. De rit leidt ons door het zuidwesten van de Belgische Ardennen naar Chimay en wij lunchen onderweg. Terug naar het hotel via het Noord Franse gedeelte van de Ardennen. Vlakbij Chimay heb je een stratencircuit waar misschien nog wat leuke foto’s gemaakt kunnen worden, wie neemt zijn daarvoor geschikte camera mee?
Weer teruggekomen in het hotel kunnen we weer genieten van een driegangendiner en een afzakkertje aan de bar. Zondagmorgen wederom ontbijten in het hotel.
Zondagmiddag lunchen wij op weg naar het eindstation in de buurt van Spa.
De prijs voor twee overnachtingen, twee maal driegangendiner, twee maal ontbijt op basis van 10 reserveringen hebben wij onder de tweehonderd Euro weten te houden: € 195,00 pp. De prijs per persoon is gebaseerd op twee mensen per tweepersoonskamer. Lunches en drankjes zijn dus nog voor eigen rekening. Graag zouden wij van de twee personen die onder voorbehoud hun deelname hebben opgegeven, willen weten (graag voor 15 mei) of ze enthousiast zijn geworden over het bovenstaande en definitief meegaan. Graag jullie email adres en contactgegevens via een PB.
Wij verzoeken jullie de betalingen voor 1 juli per bank te doen, zodat wij het hotel kunnen betalen.
Nog even voor de zekerheid: iedereen rijdt op eigen risico mee.
Met de beste Lancia groeten,
John en Frank
PS zijn er nog vragen dan kunnen jullie contact opnemen met John 06-24565907 of Frank 06-53509978
Helaas , ik kan niet mee, we starten een grote verbouwing, en daar zal ik dit jaar mijn tijd mee moeten (verdoen!!)vullen.
Ik wens jullie allen alvast een hele fijne rit toe..
gr.Peter
Ik wens jullie allen alvast een hele fijne rit toe..
gr.Peter
-
Ik ga het bekijken, ziet er leuk uit; maar voorlopig heb ik geen beschikking over mijn auto - en ook geen indicatie over wanneer weer wel; tot die tijd kan ik er geen beslissing over nemen. Ik laat 't nog even weten voor 15 mei.
p.s. Ik PB m'n e-mail nog even.
p.s. Ik PB m'n e-mail nog even.
Dat word aanpoten met de zagato ,moet nog in de verf.
Maar nog steeds zin in ,ziet er goed uit !!!
Maar nog steeds zin in ,ziet er goed uit !!!