verjongingskuur Aisin bak
Re: verjongingskuur Aisin bak
Hoi Hugo,
Mag ik ook een PB'tje?
Ben erg nieuwsgierig naar de kosten (tu)
Thnx in advance
Mag ik ook een PB'tje?
Ben erg nieuwsgierig naar de kosten (tu)
Thnx in advance
[img]http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... _Small.jpg[/img]
*
*
M e t - e e n - T h e s i s - w o r d t - r i j d e n - r e i z e n
_______________________________________________________________________________________________
Thesis 2.4 JTD 20V Elegante '07 172.000 | 690A grigio rossini | 401 Natur Poltrona
Ex.Thesis 2.4 JTD 20V Emblema '03 403.000 | 678 grigio cellini | 410 Tabacco Poltrona
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 429.000km | Donkerblauw Metalic | Blauw Velours
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 187.000 | Antraciet Metalic | Blauw Alcantara
Ex. Kappa 2.4 20V LS '96 473.300 | Groen Metalic | Geel Poltrona
Ex. Kappa 2.4 JTD LS '00 412.300km | Zwart Metalic | 615 Beige Alcantara
*
*
M e t - e e n - T h e s i s - w o r d t - r i j d e n - r e i z e n

_______________________________________________________________________________________________
Thesis 2.4 JTD 20V Elegante '07 172.000 | 690A grigio rossini | 401 Natur Poltrona
Ex.Thesis 2.4 JTD 20V Emblema '03 403.000 | 678 grigio cellini | 410 Tabacco Poltrona
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 429.000km | Donkerblauw Metalic | Blauw Velours
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 187.000 | Antraciet Metalic | Blauw Alcantara
Ex. Kappa 2.4 20V LS '96 473.300 | Groen Metalic | Geel Poltrona
Ex. Kappa 2.4 JTD LS '00 412.300km | Zwart Metalic | 615 Beige Alcantara
Aangezien ik het ook een keer heb laten doen, ben ik ook benieuwd naar de kosten! 

Alweer een PB verzonden. Ik geloof dat ik niet de enige was die aan een bakverjongingskuur dacht...
Als iemand de flush doet, kan deze dan ook zijn ervaring delen op het forum?
Bij bak schakelt zo veel beter nu (alleen moet ik nu aan de bak met een lekkage van stuurbekrachtiging
)
Als iemand de flush doet, kan deze dan ook zijn ervaring delen op het forum?
Bij bak schakelt zo veel beter nu (alleen moet ik nu aan de bak met een lekkage van stuurbekrachtiging

Helaas heb ik nog geen PB mogen ontvangen (of hij komt op de niet aan). Ikben toch erg benieuwd naar bedrijf en kosten.
Mvg Rob
Mvg Rob
Ik ook wel alvast bedankt !!
Vandaag een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag 1uur.
Het bedrijf melde mij dat ze een demo auto hebben staan met dezelfde problemen waarbij het na de spoeling allemaal verholpen was.
Ik laat het resultaat horen als de Diva terug is.
Het bedrijf melde mij dat ze een demo auto hebben staan met dezelfde problemen waarbij het na de spoeling allemaal verholpen was.
Ik laat het resultaat horen als de Diva terug is.
wie kan mij de gegevens sturen want ik heb nog niets gehoord helaas.......
In m'n vorige post vermelde ik dat ik vandaag langs zou gaan voor de spoeling van de bak maar dat is dus al afgelopen woensdag al gebeurd.
Ikzelf kom uit Sint Maartensdijk, dus ik had afgesproken met het bedrijf dat ik zou wachten tot de auto klaar was.
Hierdoor heb ik het hele proces kunnen volgen en heb zelf de bak door de versnellingen heen geloodsd tijdens het spoelen.
Gerrit was ook aanwezig en heeft ook hand en span diensten verricht, waarvoor bedankt !
Nadat de bak van nieuwe vloeistof was voorzien zijn Gerrit en monteur Mario een rit gaan maken om de bak in te regelen.
Hierna samen met de eigenaar van de garage ,waarvan ik de naam niet meer weet, een proefrit gemaakt.
Ik kan hierbij iedereen die problemen met zijn bak heeft aanraden om deze spoeling uit te laten voeren.
De auto rijdt heerlijk, wat een genot, geen gebonk, niet inhouden, geen hogere toeren niets van dat alles.
Hij schakeld sneller en soepeler, bij mij schakelde hij altijd net boven de drieduizend toeren (als alles goed ging).
nu is dat tussen de twee en twee en een halfduizend al.
Echt een aanrader.
Ook het bedrijf waar het gedaan is verdient van mij niets dan lof en de koffie was ook nog lekker.
Vanavond om elf uur heerlijk met de Diva naar Italië.
Ikzelf kom uit Sint Maartensdijk, dus ik had afgesproken met het bedrijf dat ik zou wachten tot de auto klaar was.
Hierdoor heb ik het hele proces kunnen volgen en heb zelf de bak door de versnellingen heen geloodsd tijdens het spoelen.
Gerrit was ook aanwezig en heeft ook hand en span diensten verricht, waarvoor bedankt !
Nadat de bak van nieuwe vloeistof was voorzien zijn Gerrit en monteur Mario een rit gaan maken om de bak in te regelen.
Hierna samen met de eigenaar van de garage ,waarvan ik de naam niet meer weet, een proefrit gemaakt.
Ik kan hierbij iedereen die problemen met zijn bak heeft aanraden om deze spoeling uit te laten voeren.
De auto rijdt heerlijk, wat een genot, geen gebonk, niet inhouden, geen hogere toeren niets van dat alles.
Hij schakeld sneller en soepeler, bij mij schakelde hij altijd net boven de drieduizend toeren (als alles goed ging).
nu is dat tussen de twee en twee en een halfduizend al.
Echt een aanrader.
Ook het bedrijf waar het gedaan is verdient van mij niets dan lof en de koffie was ook nog lekker.
Vanavond om elf uur heerlijk met de Diva naar Italië.