Zo weer een paar weken verder. Alles lekker in het vet gezet. Trillen is minder. Helaas nog niet weg oorzaak zit in de homokineet achter de motor. Zal deze toch nog moeten vervangen. Heeft iemand deze nog liggen toevallig? Van handgeschakelde bakken zijn anders jammer genoeg. Verder gaat de lybra gaat wel steeds beter rijden. Tot nu toe nog steeds erg tevreden. Echter had ik nog wel een vraagje over de ics. Heeft er iemand een schema om een aux aan te sluiten? Op een siemens becker navi systeem? We horen het graag.
groetjes
Shivan
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
leuk om een zeeuw uit de buurt te ontmoeten op de site
gr luc
zelf heb ik na 2 kappa's een lybra sw 2 lit kleur grijs je zal hem mss wel eens op de weg gezien hebben.
gr luc
zelf heb ik na 2 kappa's een lybra sw 2 lit kleur grijs je zal hem mss wel eens op de weg gezien hebben.
De ICS kan een extern signaal verwerken (beeld en geluid). Nadeel is dat het gelijktijdig omgeschakeld wordt, zodat alle interne signalen dan wegvallen (radio, nav. enz.) (gebruik ik voor de achteruitrijcamera). Een betere oplossing is via een omweg, bijv. via de CD-ingang met behulp van aanvullende electronica (zoals een loudlink of iets vergelijkbaars) de aux-ingang te realiseren. Dan blijven beeld en geluid van nav, radio enz beschikbaar.
Voor de rechtstreekse aansluiting op het ics heb ik wel de gegevens.
Voor de rechtstreekse aansluiting op het ics heb ik wel de gegevens.
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
Hoi Luc
Heb wel al diverse lybra's zien rijden maar nog geen grijze. De kappa's zie ik bijna niet.meer in zeeland. meschien is het eens leuk om een bij elkaar te komen. Om over onze hobby te hebben. Onderdelen wisselen heb nog 3 versnellingsbakken liggen.van lancia. Meschien interessant voor je?
Verder heb ik ook nog ff op google gekeken ik kwam op deze site terecht http://www.alfanatiques.com/forum/1-vt8322.html?start=0 Graag zou ik de ics om willen bouwen heb nog een mooi klein media spelertje in de kast liggen. Deze heeft het formaat van een cassette bandje dus zal mooi op de plaats kunnen komen van het cassette deck. Alleen zoek ik wel een duidelijk schema om dit eventueel aan te sluiten. Maar welke functie's worden uitgeschakelt Andrew? Zoals jij het aangesloten heb? Blijf de boardcomputer wel actief of valt deze ook weg? Ik hoor het graag.
groetjes
Shivan
Heb wel al diverse lybra's zien rijden maar nog geen grijze. De kappa's zie ik bijna niet.meer in zeeland. meschien is het eens leuk om een bij elkaar te komen. Om over onze hobby te hebben. Onderdelen wisselen heb nog 3 versnellingsbakken liggen.van lancia. Meschien interessant voor je?
Verder heb ik ook nog ff op google gekeken ik kwam op deze site terecht http://www.alfanatiques.com/forum/1-vt8322.html?start=0 Graag zou ik de ics om willen bouwen heb nog een mooi klein media spelertje in de kast liggen. Deze heeft het formaat van een cassette bandje dus zal mooi op de plaats kunnen komen van het cassette deck. Alleen zoek ik wel een duidelijk schema om dit eventueel aan te sluiten. Maar welke functie's worden uitgeschakelt Andrew? Zoals jij het aangesloten heb? Blijf de boardcomputer wel actief of valt deze ook weg? Ik hoor het graag.
groetjes
Shivan
Indien het ICS omschakelt naar een extern signaal, blijven alle functies van het ICS behouden. Het display geeft echter niets daarvan weer, ook geen geluiden. Uitsluitend het externe signaal is te horen/zien. Geen bezwaar bij gebruik voor een achteruitrij camera, maar lijkt mij niet zo geschikt voor de weergave van muziek, in ieder geval niet tijdens de rit.
Oke dat is indd niet handig. Hoe zit de navigatie aangesloten? Het zou handig zijn om deze functie eventueel om te schakelen. De nav functie gebruiken wij bijna niet. Deze heeft audio uit en video uit denk ik. Op het net kom ik geen duidelijke schema's tegen van nav speler. Heeft iemand deze? Dan kan ik proberen om dit werkend te krijgen.
groetjes
Shivan
groetjes
Shivan
heb ergens wel een schema gezien van hoe te schakelen tussen beeldscherm en de cd player. zelf woon ik in hulst heb de lybra en een ypsilon
en nog wel wat onderdelen van een kappa die soms ook op de lybra passen.
en nog wel wat onderdelen van een kappa die soms ook op de lybra passen.
Oke staat jou lybra wel eens op de parking vlakbij de intertoys? Daar heb ik 1 keer een zilveren lybra zien staan. Onderdelen heb ik genoeg met name de fiat uno turbo. Net heb ik nog 2 versnellingsbakken liggen van een kappa en nog 1 bak van delta 1.6 hf turbo. Een orgineel schema heb ik ook maar staat duidelijk op welke draad welke functie heeft. Verder zal ik in het topic (how to aux in) verder gaan met het onderwerp.
groetjes
Shivan
groetjes
Shivan
Hierbij een overzicht van de aansluitingen op de achterzijde van de ICS. Voor de niet gebruikte aansluitingen in de twee connectors heb ik nog wel een paar pinnen (duur en alleen per 20 te koop!). Schema's heb ik ook nog wel, staat allemaal gewoon in de technische handleiding. Beeld en geluid kun je via de zwarte connector invoeren, het schakelsignaal via de groene connector
success
success
- Attachments
-
- idis connectors.xls
- (25 KiB) Downloaded 22 times
is een donker grijze begint met kenteken 87-
wat je trilling betreft heb je al naar de rubbers gekeken van de motorophanging? verder zit er een toerensensor op de nokkenas werkt deze goed,
wat je trilling betreft heb je al naar de rubbers gekeken van de motorophanging? verder zit er een toerensensor op de nokkenas werkt deze goed,