fraaie oplossing AUX/SD/USB

Discussie en vraagbaak over Lybra
wijnandsr

Re: fraaie oplossing AUX/SD/USB

Unread post by wijnandsr »

Ik gebruik dit en succes verzekerd!!!!!

Hier heb ik een Ipod op aangesloten en het werkt 100% en dat voor zo'n 5 euries, te gek toch???!!!

Gr Ramón
Attachments
clp-003.jpg
clp-003.jpg (6.48 KiB) Viewed 388 times
dickh

Unread post by dickh »

GEBRUIK IK OOK!! Kost geen drol, niks inbouwen, alles op aan te sluiten, FAN-TAS-TISCH! (tu)
Maar ja, als je klaarkomt op vet coole gadgets die een godsvermogen kosten en meterslange threads op dit soort forums om het aan de praat te krijgen is het helemaal niks natruurlijk...X(

...hèhèhè... >:D<

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
de Wit

Unread post by de Wit »

True :) . Gebruik momenteel ook die oplossing maar de ruis van het loopwerk vind ik storend. Dus de geile, dure oplossing is ook iets voor te zeggen voor de meer audiofiele bestuurders onder ons ;) . Om met Bert Visscher te spreken : "ik heb gvd voor 10 mille aan audio in huis staan, dan zal ik toch zeker geen vijf euro in de auto gaan beluisteren!" ...
Het is alleen jammer dat deze oplossing minder succesvol lijkt te zijn dan de duurdere loudlink. De gok wordt dan toch best groot.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
vdmpeter

Unread post by vdmpeter »

Zoals eerder gezegd, ik heb zo een loudlink toestelletje gehad in mijn Alfa 166 en de geluidskwaliteit is echt wel een stuk beter dan die cassette-oplossingen wat ik in het verleden ook nog getest heb. En als je die proper wegwerkt in het dashboard, dan heb je ook zo geen kabeltje die hangt te slingeren uit uw cassettedeck.
Maar het is inderdaad een goedkope oplossing voor degene waar kwaliteit minder van belang is. Ik raad deze mensen dan ook aan om zeker niet naar een loudlink systeem te luisteren want nadien wordt het moeilijk om terug te keren naar de mindere kwaliteit.:)
dickh

Unread post by dickh »

Die cassette dingetjes zijn (altans waren destijds) er ook in wat soorten en maten. Ik heb een Belkin en die draait absoluut geruisloos. Ik heb daar meestal een mp3 solid state of mp3/CD player aan hangen. Het snoertje druk ik weg in de richel langs de "houten" sierlijst rondom de ICS en de speler ligt onder de aircobediening. Voor mijn oren prima geluidskwaliteit en ook ik ben daar redelijk (maar niet fanatiek - die spelertjes (en zeker mp3 per definitie) hakken zelf heel wat spectrum weg - kritisch in. !tt!
Neemt niet weg dat dat gevalletje dat je in plaats van je casettespeler monteert erg leuk is. Echter, op de foto's te zien wordt ook de infraroodsensor verwijderd. Dat is minder geinig als je (zoals ik) een MM Nav hebt ingebouwd met IRDA afstandbediening. Dat werkt dan niet meer...(td)

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
DieselTDi

Unread post by DieselTDi »

Vandaag dat dingetje opgehaald bij het postkantoor.
ICS uitgebouwd, aangesloten en ....
,,,
,,
,,
,,
,,
,,,
,,,,
VAAG
..
..
..
..
..
De ene keer werkt hij op SD card op CD3 alleen.. 2e keer werken alle "cd's" daarna werkt hij niet
of ik heb ineens CD8.... (Niet dus)
op USB heb ik alleen op cd 5 aan de praat,.. maar dan alleen af en toe...
kortom.. uitgebouwd, en mailtje verstuurd naar die kerel.
kijken wat hij te zeggen heeft.
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
vdmpeter

Unread post by vdmpeter »

Jij kreeg er soms toch nog iets uit. Bij mij was het totaal niets. Bij mij hebben ze aangeboden om het terug te sturen en mijn geld terug te storten wat ik ook aanvaard heb. Als ik nu lees dat ik de enige niet ben waar het niet goed werkte, ben ik blij dat ik die optie genomen heb.
Jammer natuurlijk want het principe is wel goed alleen de kwaliteit van het product laat te wensen over. Loudlink is wel duurder maar die werken wel voor 100 procent.
cathay

Unread post by cathay »

Al wat gehoord van Der Kerel ???

Ben zeer nieuwsgierig
DieselTDi

Unread post by DieselTDi »

Ja. Das ventje reageerde simpel met "dat gaat niet werken..."
En dat terwijl ik net als in 1e bericht een becker/siemens ding heb.
Poen terug gekregen na terugsturen va dingetje...
dan maar geen cd oid
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Menno

Unread post by Menno »

Vandaag Loudlink aangeschaft. Stond er een op marktplaats die ik voor 20 euro kon ophalen. Vanavond mooi weggewerkt in db kastje en moet zeggen dat het prima werkt.

Menno
Menno

Lancia lybra 2.0 20v lx 2000
Lancia ypsilon 1.2 8v LS 2001
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”