Even voorstellen

En ook over boeken, films, foto's en wat dies meer zij inzake lancia
rinco007
Posts: 94
Joined: 14 Nov 2011, 23:01

Even voorstellen

Unread post by rinco007 »

Hierbij wil ik mijzelf ook even voorstellen.

Ik ben Rinco, ben al een aantal jaren gek van italiaanse auto's. De laatste jaren voornamelijk Alfa gereden (en nog steeds) maar sinds een week heb ik mijn eerste lancia! een Montecarlo uit 1977 met 9000km op de teller.
Het is een zwarte S1 die in 1991 geheel gerestaureerd is en sindsdien bijna geen km's gemaakt heeft (niet op de openbare weg gereden).
het interieur van de MC is grijs stof en ziet er allemaal erg netjes uit.

Een leuk detail is het chassisnummer, dit is nummer 1000.

Er zijn nog wel wat dingen die gedaan moeten worden. De auto moet een nieuwe brandstofpomp, deze heb ik inmiddels gevonden, wat afstelwerk van plaatdelen (motorkap en kofferklep) Verder denk ik dat de motor nog afgesteld moet worden wanneer de brandstoftoevoer weer goed is.
Ook wil ik de auto nog laten tectyleren, dit is niet gedaan maar was ook niet nodig omdat er niet mee gereden werd.

Ik ben nog nieuw op 'lanciagebied' dus als iemand adresjes heeft in het noorden van het land dan zie ik dat graag!

Naast de Montecarlo heb ik nog een Alfa 159 voor de dagelijkse km's, een alfa spider uit 1997 en een kever uit 1982 (klusobject)

Image
Koos
Posts: 635
Joined: 21 Dec 2008, 23:32

Re: Even voorstellen

Unread post by Koos »

Mooie auto ,geniet er maar van.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Post Reply

Return to “NL02 Algemene discussie over Lancia”