na jaren thesis-rijden nog een ontdekking...

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rino

na jaren thesis-rijden nog een ontdekking...

Unread post by Rino »

... van iets dat misschien de meesten onder ons reeds kennen. Voor mij was het nieuw : bij rijden met cruise control slaat deze af bij bruusk sturen zoals het geval is bij een uitwijkmanoeuvre bijvoorbeeld.
Misschien standaard opgelegd door één of andere regelgeving. Lijkt me logisch al weet ik niet of andere auto's dat hebben.

This is It, Rino
Blokkie

Re: na jaren thesis-rijden nog een ontdekking...

Unread post by Blokkie »

Hoi Rino,

wist ik ook niet, nooit van gehoord. Maar eeh...... wat was je aan het doen, dat je er zo achter komt?
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Rino

Re: na jaren thesis-rijden nog een ontdekking...

Unread post by Rino »

Hans, wat ik aan het doen was om daar achter te komen ? Zou ik niet mogen toegeven, maar proberen de auto te doen uitbreken. Dat lukt gelukkig niet zo makkelijk. Ik volgde reeds verschillende rijbehendigheidscursussen (slipcursus wordt dat ook wel eens verkeerdelijk genoemd) en dan wil je eens weer wat uitproberen in de sneeuw. ([size=small]dit is geschreven zonder de lezer ervan op het idee te willen brengen zichzelf of anderen in het verkeer in gevaar te brengen. Doe dit nooit wanneer andere weggebruikers of mogelijke obstakels in de buurt zijn![size=medium])[/size][/size]

Trouwens je hoeft het stuur geen kwart te draaien voor de cruise control gedesactiveerd wordt want het systeem grijpt behoorlijk snel in.

Rij veilig, This is It, Rino
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”