Hallo Kappa liefhebbers,
Agfelopen week heeft mijn buitenspiegel (re) de geest gegeven. Hij wil niet meer naar buiten klappen. Ik hoor het motortje lopen maar de spiegel beweegt niet. Nu heb ik de spiegel al uit elkaar gehaald maar kan niets vreemds ontdekken. Alles zit weer in elkaar en hij staat uitgeklapt, maar doet nog steeds niets. Ik vermoed dat het wormwiel niet meer genoeg klem zit op he motorasje. Heeft iemand nog andere ideeën (en oplossingen)?
Groeten, John
Buitenspiegel probleem
Re: Buitenspiegel probleem
Had ik ook vorige week. Oorzaak onbekend. Spuiten met WD40, beetje rommelen enne..... geen resultaat.
De volgende ochtend: werkte het gewoon weer als vanouds. Kortom: het blijft een gok. En ik gok zelf op het scharnierpunt van de spiegelvoet.
Helaas kan ik er niet meer van maken. Succes ermee.
Onno
De volgende ochtend: werkte het gewoon weer als vanouds. Kortom: het blijft een gok. En ik gok zelf op het scharnierpunt van de spiegelvoet.
Helaas kan ik er niet meer van maken. Succes ermee.
Onno
Onno,
Bedankt voor je reactie. Ga vandaag weer knutselen en laat weten als ik een oplossing heb.
Gr. John
Bedankt voor je reactie. Ga vandaag weer knutselen en laat weten als ik een oplossing heb.
Gr. John
Gelukt. Het worm zat niet vast genoeg op het motorasje. Wat secondelijm tussen gedaan en het werkt weer zoals het hoort.
Gr. John
Gr. John