Aan alles komt een eind

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Henk Broekhuijsen

Aan alles komt een eind

Unread post by Henk Broekhuijsen »

Na 22 jaar Lancia Fulvia Coupe S1 gereden te hebben in maar twee wagens de DE 17-66 en nu de AH 03-32 komt er een einde aan dit tijdperk, helaas helaas.
Ik heb de Fulvia ingeruild voor een andere oldtimer uit '70 ook een Italiaan!!
De reden is dat ik ruimer wilde zitten met meer been en hoofdruimte en als het kon iets meer vermogen, de reuma heeft vat op me en ik wilde dus iets groters.
Ik heb over de jaren heel veel onderdelen gekocht en opgeslagen, velen zijn nieuw en gangbaar, ook heb ik nog veel onderdelen van oude Fulvias zoals Berlina en Coupe, ook o.a. sierstrippen, klokken interieur delen, stuur en veel meer.
Het zit niet in mijn aard om te leuren met dit spul maar het is zonde om het over een paar jaar weg te kiepen, misschien is er iemand die nog iets nodig heeft waarin ik kan voorzien, ik hoef geen hoofdprijs.
Ik heb een lijstje samengesteld van de nieuwe onderdelen, dit wil ik op verzoek mailen, ik heb de actuele prijs van M.W. genomen en zal voor aanzienlijk minder verkopen
Ik heb altijd op dit forum genoten en de liefde voor Lancia is zeker niet voorbij, teveel fotos boeken en posters en modellen in mijn werkkamer herinneren mij hier voor altijd aan,
dat wis je niet uit, ik blijf dit raadplegen en wens jullie vele fijne en veilige kilometers toe,
groet Henk

O ja, het is een Giulia 1600 Super in de Biscione uitvoering geworden in de kleur Gricio Indaco
Ramon

Re: Aan alles komt een eind

Unread post by Ramon »

..hey Henk,

Het ga je goed!
veel plezier met de alfa en wie weet tot ziens!

groet, Ramon
Koos

Unread post by Koos »

He Henk
Wil je mij een lijstje sturen misschien is er iets voor mij bij.
koos
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Henk Broekhuijsen

Unread post by Henk Broekhuijsen »

Edward, stuur mij je mail adres, Henk
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”