Iedereen,
Wij zijn weer bezig om de jaarlijkse Fulvia-Flavia meeting in een mooie vorm te gieten. Hiervoor zijn de eerste stapjes weer gezet. Zelfde recept: optionele vrijdag-avond en start op zaterdagochtend - einde voorzien zondag namiddag (ergens in Frankrijk).
Vijdag 4 tem zondag 6 september 2009 is het weer zover.
Ik heb het hotel voor vrijdag al afgehuurd (16 kamers). De prijs zal ook dit jaar weer rond de 250€/koppel hangen voor het weekend. Vrijdag is vastgelegd op 125€/koppel wat omvat avondeten op vrijdag, de overnachting en ontbijt op zaterdag.
Omdat verleden jaar gebleken is dat het vrijdaghotel overvol zat en er dus enkele mensen op een andere locatie moesten slapen, is het dit jaar in volgorde van boeking.
Graag daarom een berichtje op bart.verbeek@hotmail.com
Iedereen met een Fulvia of Flavia is welkom! Voor de nieuwelingen, duik even in het archief van het forum.
Alvast tot dan!
Huib, Lucas, Bart
5e Fulvia-Flavia Meeting
-
-
Re: 5e Fulvia-Flavia Meeting
Bart, ons coupeeeke zal aanwezig zijn want.... het wordt een traditie waar wij wel pap van lusten !
Het doet ons zeer, maar wij moeten ook voor deze editie afmelden. Wij gaan vanaf dat weekend de Fulvia twee weken uitlaten in de Pyreneen en in Spaans Baskenland.... (ook heel vervelend
)
Voor iedereen die wél kan dat weekend is er geen excuus om naar de meeting te gaan, je krijgt er geen spijt van!
Bob en Cindy

Voor iedereen die wél kan dat weekend is er geen excuus om naar de meeting te gaan, je krijgt er geen spijt van!
Bob en Cindy
Bob
------------------------------------------
Lancia Fulvia coupé 1.3s - 1971
Lancia Thesis 2.4jtd 20v - 2004
Lancia Ypsilon 1.2 LS - 1996
-
Bob en Cindy
Volgend jaar moeten jullie er terug bij zijn hoor! Ik kijk er naar uit om terug een tiental kms verkeerd te rijden en dan de groep terug moeten oppikken met jou voorop! >:D<
Een vinnig stukje Frankrijk zagen we toen! hahaha
Voor de anderen:
er zijn enkele nieuwe Engelse gezichten bij, verschillende die verleden jaar de eerste rit meereden, maar nog maar weinig liefhebbers van het eerste uur?!
Ik zou zeggen wacht niet te lang, er zijn slechts 16 kamers op vrijdag en ze vullen vlot! Voorkom een teleurstelling.
Een van komende weken worden de eerste kms weer uitgezet. Hotels liggen al vast, ze moeten enkel nog verbonden worden met kronkelend asfalt.
Bart
Volgend jaar moeten jullie er terug bij zijn hoor! Ik kijk er naar uit om terug een tiental kms verkeerd te rijden en dan de groep terug moeten oppikken met jou voorop! >:D<
Een vinnig stukje Frankrijk zagen we toen! hahaha
Voor de anderen:
er zijn enkele nieuwe Engelse gezichten bij, verschillende die verleden jaar de eerste rit meereden, maar nog maar weinig liefhebbers van het eerste uur?!

Een van komende weken worden de eerste kms weer uitgezet. Hotels liggen al vast, ze moeten enkel nog verbonden worden met kronkelend asfalt.
Bart
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
Net als vorig jaar ga ik weer mee, maar ben wel genoodzaakt om weer een beroep te doen op Ron, Ik mis nog 4 wielen en nog wat meer!!
gr...PS
gr...PS
- Attachments
-
- lancia op de bokjes.jpg (65.14 KiB) Viewed 350 times
Bart:
Ja dat was een mooi stukje gummen toen!
Voor volgend jaar zullen we het in de planning zetten! Als je een beetje doorrijdt is Zuid-Belgie namelijk helemaal zo ver niet...
Ja dat was een mooi stukje gummen toen!

Bob
-
Cari Lancisti
Dit weekend was weer verlengd met een onbekende feestdag, de lente is in volle explosie en het zonnetje stond hoog en ongehinderd door wolken haar werk te doen. De perfecte mix voor een voorbereidingsritje van de September trip. Normaliter is de bedrijfsdiesel het slachtoffer, maar deze keer mocht Gina (Lucas' mooie S2 Berlina) de honeurs voor haar rekening nemen. Voor de derde keer op rij kozen we voor de Franse Ardennen en de Champagne streek - een dankbare streek. We hebben zelfs enkele leuke weggetjes gevonden, die onbstaande waren voor onze Michelinkaart.
Inschrijven kan nog steeds: bart.verbeek /at/ hotmail.com
Tot in september?
Bart
Dit weekend was weer verlengd met een onbekende feestdag, de lente is in volle explosie en het zonnetje stond hoog en ongehinderd door wolken haar werk te doen. De perfecte mix voor een voorbereidingsritje van de September trip. Normaliter is de bedrijfsdiesel het slachtoffer, maar deze keer mocht Gina (Lucas' mooie S2 Berlina) de honeurs voor haar rekening nemen. Voor de derde keer op rij kozen we voor de Franse Ardennen en de Champagne streek - een dankbare streek. We hebben zelfs enkele leuke weggetjes gevonden, die onbstaande waren voor onze Michelinkaart.
Inschrijven kan nog steeds: bart.verbeek /at/ hotmail.com
Tot in september?
Bart
- Attachments
-
- p5300004.jpg (17.7 KiB) Viewed 350 times
-
- p5300039.jpg (29.35 KiB) Viewed 350 times
-
- p5300028.jpg (32.64 KiB) Viewed 350 times
-
- p5300011.jpg (19.2 KiB) Viewed 350 times
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
-
Goe levers !
één maal hebben we het gemist maar geen tweede keer. Dit weekend is rood gekleurd op mijn kalender, nog......... keer slapen .
en onze coupeke staat pico in orde (mekaniek althans)
gr
Johan
één maal hebben we het gemist maar geen tweede keer. Dit weekend is rood gekleurd op mijn kalender, nog......... keer slapen .

gr
Johan