Binnen het uur na aangifte bij de politie werd mijn auto gevonden door middel van het gps systeem. Zodra de auto kon worden gelocaliseerd is de politie erop afgegaan. De dieven zijn kunnen wegvluchten. Een beetje later reed de politie mijn auto weer voor aan het zwembad. Geen schade, alleen mobieltje kwijt, en de portemonnees van andere collega-zwemmers die eveneens bestolen werden in het zwembad. Mijn portemonnee en huissleutels die in het vakje links onder het stuur zaten hebben ze niet meegenomen. De politieman : "de dieven hebben zich mispakt aan deze complexe auto", nadat hij toegaf zelf lang gezocht te hebben om de bestuurderstoel in de voor hem juiste rijpositie te zetten.

De reden waarom ik mijn verhaal hier kwijt wil is het volgende. Volgens de politie heeft iedere auto van dit kaliber een gps-identificatienummer. Aan de hand van dit nummer kan de politie eenvoudig de auto op internet volgen met een juistheid van 500 meter. Om de doeltreffendheid van het werk van de politie te bevorderen is het handig om het gps-identificatie-nummer meteen te kunnen ophoesten. Dus iedereen naar de dealer om die code !!!!!!!!
Ik hoop dat verder niemand dit hoeft mee te maken.
Met dank aan de politie Limburg-Noord. Rino