Thesis gekocht!

Discussie en vraagbaak over Thesis
Koos

Thesis gekocht!

Unread post by Koos »

Salve i Thesis appassionati!

Na een korte zoektocht heb ik haar gevonden: een fraaie 3.2 Emblema in donkergrijs metallic met cognac kleurig Poltrona Frau interieur van ruim anderhalf jaar oud. Gekocht in Duitsland maar de auto komt van 1e eigenaar uit Italie, met gedocumenteerd 23k km.

De RDW/BPM acties zijn gedaan, ik verwacht deze week het kenteken te krijgen en dan is NL weer zo'n bella macchina rijker! Ik hoop er (net als in de Kappa) met veel plezier in te rijden.

Door z'n Italiaanse verleden is alle documentatie in deze mooie taal, die ik echter nog aan het leren ben. Wie zou mij kunnen helpen aan een instructieboek voor het algemene deel en één voor het connect systeem? Liefst in NL (als die er zijn?) anders in Engels. Ik heb in het Italiaans de versies VI/2004 2e edizione (algemeen) en XI/2004 3e edizione (connect). Ook de 'guida rapida' boekjes zijn welkom...
Weet iemand of ze anders bij de Lancia dealer te bestellen zijn?

Tot slot een vraag over de garantie: er staat in het service/garantieboekje dat er 3 jaar wordt verleend, ongeacht in welk land de auto zich bevindt. Iemand ervaring met het uitvoeren van garantie werkzaamheden door NL dealers van in buitenland gekochte auto's?

Saluti,

Koos
aldo

Re: Thesis gekocht!

Unread post by aldo »

cogratulazzioni per la tu thesis il libridi istruzzioni li puoi ordinate alla lancia dealers o fiat- lancia succeso

aldo
rb

Re: Thesis gekocht!

Unread post by rb »


Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Zelf heb ik ook ooit een Thesis van anderhalf jaar oud gekocht en die naar Praag meegenomen waar ik woon. Daar heb ik ook de rest van de drie jaar garantie genoten zonder probleem. De garantie gaat over de grenzen heen,

Ongetwijfeld kunt U bij de Lancia-dealer een handleiding krijgen (bijv Halan in Amsterdam), Ze schijnen tegenwoordig ook op CD te staan of direct op het internet.

Ik raad U aan af en toe het duitse forum hier te lezen omdat daar veel informatie wordt uitgewisseld.

groet,

rb
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”