Lancia lybra 2.4

Discussie over Lancia Nederland en de dealers
Leo

Lancia lybra 2.4

Unread post by Leo »

Nadat ik mijn eerste rit had gemaakt met mijn lancia lybra 2.4 jtd net van de dealer, liepen mijn remmen achter licht aan achteraf niets bijzonders. Wij zijn echter in overleg met de dealer naar de dichtsbijzijnde lancia dealer gereden in apeldoorn. Mijn eerste ervaring met lancia was slecht de garage nam niet eens de moeite om even te kijken geen tijd vrijdag middag je kent het wel.
Henk

Re: Lancia lybra 2.4

Unread post by Henk »

Hoi Leo,

Ik heb vergelijkbare ervaringen: ook mijn remmen liepen aan, naar Lancia dealer in Veenendaal geweest, konden niets vinden. Toen maar terug naar mijn oude vertrouwde (ex Lada en Kia)garage Zuid in Ede geweest, die herkenden direct wat ik vertelde en na een kwartier en slechts een paar euri armer kon ik weer vrolijk verder rijden.
Onlangs ben ik nog een keer bij de Lancia-dealer geweest omdat de achterruitewisser het niet meer deed. Ik legde uit dat hij steeds trager over de ruit kroop en nu zelfs helemaal stil bleef staan. "Dan moet het motortje worden vervangen, dat kost ongeveer EUR 155 incl BTW en montage." Dat vond ik prijzig voor een ding dat je vrijwel nooit gebruikt. Mijn vertrouwde garage Zuid heeft het ding vandaag uit elkaar gehaald, een asje gesmeerd en hij doet het weer prima.
Post Reply

Return to “NL05 Lancia in Nederland”