Gisteren wilde ik tanken maar dat lukte niet omdat ik het benzineklepje niet open kreeg. De plaatselijke Fiat/Lancia dealer had het klepje zo open. Aan de binnenkant zit een touwtje waar je het klepje mee open kunt maken. Nu is alleen mijn centrale vergrendeling van slag. Als ik met de afstandbediening de auto op slot zet dan springen de sloten direkt weer van het slot af. Alarm schakelt wel in want als ik dan de deur open gaat het alarm af. Met de sleutel in het deurslot kan ik de auto wel op slot zetten. De centrale vergrendeling werkt dan wel want alle deuren zijn dan op slot. De afstandbediening is van Texalarm (later ingebouwd dus).
Wat kan dit zijn? Heeft het iets met het bezineklepje te maken?
Willem
2.0L LS 1998
Centrale vergrendeling van slag
Re: Centrale vergrendeling van slag
tuurlijk is het stiftje van de tankdeksel dat je pest
mss is het afgebriken en stoot het tegen de binnenkant of loopt het klem waardoor het systeem thermisch uitschakelt
even met klep open alles open en dicht doen en daarna als probleem niet opgelost is langs de koffer zijde zijkant kan je met de hand en een klein schroevendraaier evt het mechanische verwijderen let op doe je niet even in 10 min
succes
luc
mss is het afgebriken en stoot het tegen de binnenkant of loopt het klem waardoor het systeem thermisch uitschakelt
even met klep open alles open en dicht doen en daarna als probleem niet opgelost is langs de koffer zijde zijkant kan je met de hand en een klein schroevendraaier evt het mechanische verwijderen let op doe je niet even in 10 min
succes
luc
Re: Centrale vergrendeling van slag
Heb je er meer last van bij koud weer? bij mij wel,na een nachtvorstje is hij ook van slag,met de huidige temp. geen last meer!