orgineel??

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
bert

Re: orgineel??

Unread post by bert »

dat is mooi om te weten.
ik weet inmiddels dat de laatstse rallye 1.3S serie 1 met stalen deuren zijn geleverd.
de serie 1 die ik heb staan heeft inderdaad andere slotvangers,dat had ik gezien.
ik ga het dan maar proberen,door te passen en ze uit de andere auto te halen.
ik heb lang niet anders geweten dan dat ik de originele deuren in mijn serie 1 rallye heb zitten.
tijdje nog gedacht dat het aluminium MOEST zijn,maar dat schijnt niet zo te zijn.
ik heb er ook geen alu motorkap en kofferdeksel op zitten.
op het italiaanse kenteken staat toch echt:fulvia rallye coupe 1.3S bouwjaar 1970
ik heb de auto sinds 1985 in mijn bezit en heb op alle stalen delen die aluminium hadden kunnen zijn,geen andere kleur gezien als donker blauw(wat de hele auto was,en die was maar gedeeltelijk bij gespoten toen ik deze kocht)
ben de tweede eigenaar volgens kenteken en stevige schade heb ik nog niet kunnen ontdekken.
mocht ik dit mis hebben,corrigeer me dan maar.

groeten bert
Huib

Unread post by Huib »

Dan heb je een late S1. Staal voor deuren en kleppen lijkt me dan correct. Zowel staal als aluminium hebben hun voor en nadelen. Staal roest en het aluminium scheurt. Ik heb nog geen een aluminium motorkap gezien die niet gescheurd was bij de scharnieren. Ook de alu deuren scheuren vaak op de vier hoeken boven.
bert

Unread post by bert »

bedankt voor de informatie.
kan ik weer aan de slag,wetende dat het allemaal zo hoort.

groeten bert
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”