Daar heb je hem weer!
Re: Daar heb je hem weer!
Is dat nu groen,grijs of bruin?Speciaal is het wel ja,maar schoon?
Beetje bruinig eigenlijk. Hier rijdt een 2.8 in de buurt maar die heeft weer anders bruin leer...
Inderdaad..vind het vreemd dat ie al een half jaar aangeboden wordt zonder dat iemand de moeite neemt om er een apk-keuring op te zetten.verkoopt in ieder geval makkelijker lijkt me.of zal het ding inmiddels echt verrot zijn??
Ik heb nog een SW liggen uit ´88. Moter loopt maar lekt olie interieur is van zwart leer.
Staat eigenlijk een b-tje te staan. Dus heeft misschien iemand intresse voor de delen?
Staat eigenlijk een b-tje te staan. Dus heeft misschien iemand intresse voor de delen?
Mooie wagen is het hé,
Hij is ons kado gedaan voor onze bruiloft door mijn collega's. Deze auto op zich is niet meer te redden. De tweekolombrug ging omhoog en de auto bleef staan! Maar de onderdelen gaan een goed doel krijgen: Mijn eigen SW i.e. turbo. Wordt nog een hele klus om de airco, ABS, El. stoelen over te bouwen, maar het houdt je van de straat. Kan bruin leer eigenlijk wel in een Azzuro kleurige auto?
Hij is ons kado gedaan voor onze bruiloft door mijn collega's. Deze auto op zich is niet meer te redden. De tweekolombrug ging omhoog en de auto bleef staan! Maar de onderdelen gaan een goed doel krijgen: Mijn eigen SW i.e. turbo. Wordt nog een hele klus om de airco, ABS, El. stoelen over te bouwen, maar het houdt je van de straat. Kan bruin leer eigenlijk wel in een Azzuro kleurige auto?