Hallo allemaal, sinds een tijdje werkt de bluetooth verbinding tussen mijn Pixel 6 Pro en de Blue & Me van mijn Lancia Delta 1.6 JTD Momo Design niet meer. Er komt een verbinding tot stand en in het schermpje onderin op het dashboard zie ik ook de naam van mijn provider maar na een paar seconden wordt de verbinding weer verbroken.
Vanmorgen de Blue & Me verbinding uit mijn telefoon gewist en opnieuw geregistreerd als gebruiker maar het probleem is nog niet verholpen.
Ik zal nog proberen een andere telefoon te verbinden om na te gaan of het aan mijn telefoon ligt of aan de Blue & Me maar ik hoor graag of andere deze ervaring ook hebben.
Alvast bedankt, Edward
P.S. blijft nog steeds een heel prettige auto. Al 10 jaar in gebruik en van 15000 naar 208000 gereden :D
geen bluetooth verbnding Blue&Me en Pixel 6 Pro
Re: geen bluetooth verbnding Blue&Me en Pixel 6 Pro
Probleem opgelost!
Op een Reddit-forum over dit onderwerp las ik dat tip om alle data binnen Blue & Me te wissen en daarna een nieuwe gebruiker te registreren. Van het weekend gedaan en het werkt weer als vanouds.
Op een Reddit-forum over dit onderwerp las ik dat tip om alle data binnen Blue & Me te wissen en daarna een nieuwe gebruiker te registreren. Van het weekend gedaan en het werkt weer als vanouds.
-
Dickamerica
- Posts: 620
- Joined: 29 Mar 2009, 13:28
Re: geen bluetooth verbnding Blue&Me en Pixel 6 Pro
Dat is mooi,heb je een link?
Altijd handig.
Ook hier tevreden Delta Momo Design rijder.
Altijd handig.
Ook hier tevreden Delta Momo Design rijder.
Re: geen bluetooth verbnding Blue&Me en Pixel 6 Pro
Hierbij de link:
https://www.reddit.com/r/Fiat/comments/ ... are_button
Als het goed is ga je direct naar de reactie waar het wordt uitgelegd. Anders een aantal berichten naar beneden scrollen.
Veel plezier met je Delta. Zag vandaag op Autoweek forum nieuwe spyshots van de nieuwe Lancia Gamma:
https://www.autoweek.nl/forum/threads/l ... ost-838421
Zou zo maar de opvolger van mijn Delta kunnen worden.
https://www.reddit.com/r/Fiat/comments/ ... are_button
Als het goed is ga je direct naar de reactie waar het wordt uitgelegd. Anders een aantal berichten naar beneden scrollen.
Veel plezier met je Delta. Zag vandaag op Autoweek forum nieuwe spyshots van de nieuwe Lancia Gamma:
https://www.autoweek.nl/forum/threads/l ... ost-838421
Zou zo maar de opvolger van mijn Delta kunnen worden.