Instant Nav vervangen door Chinese Androidradio - Bose soundsysteem

Discussie en vraagbaak over Delta 3
Marcel_1.4_Multiair

Instant Nav vervangen door Chinese Androidradio - Bose soundsysteem

Unread post by Marcel_1.4_Multiair »

Hallo allemaal,

Ondanks dat ik al ruim 8 jaar een Delta 1.4 Multiair heb ben ik nieuw op dit forum.
Ik heb Instant Nav en wil die vervangen door een Chinese Androidradio die op maat gemaakt is voor onze Delta (https://www.witson.com/Products/LANCIA/2127-.html , type TFS). Ze hebben een versie ("B" ) die specifiek vervanger is voor Instant Nav.

Ik heb twee keer eerder een autoradio vervangen door een Androidradio, dus dat zou moeten lukken. Toch heb ik een paar onzekerheden:
1. Ik wil niets beschadigen, dus: hoe de oude unit te verwijderen (ventilatieroosters eruit wippen en daaronder zitten schroeven?)?
2. De aangeboden radio heeft een RCA power amplifier interface. Kan die aangesloten worden op de Bose power amplifier?
3. Zo ja, hoe kan ik zorgen dat de Bose power amplifier inschakelt? Of blijft dit gewoon werken na verwijderen van de Instant Nav en de proxy aligment?

Groetjs,

Marcel
Rikkus

Re: Instant Nav vervangen door Chinese Androidradio - Bose soundsysteem

Unread post by Rikkus »

je moet even terugkijken in de onderwerpen van dit forum. Er gaan er genoeg over de instant nav vervangen...
AR 146 1.6 boxer
AR 156 2.0 TS
AR 156 2.5 v6
Lancia Delta (844) 1.8 Dti
Marcel_1.4_Multiair

Bedankt voor je antwoord, maar helaas kan ik de antwoorden op mijn vragen hierin niet vinden.

Groet, Marcel
Remco Korporaal

Unread post by Remco Korporaal »

Hi Marcel, ik heb ook een Delta, al 15 jaar met 312000 op de teller, ik doe het onderhoud zelf ( behalve de distributieriem ivm garantie....je weet maar nooit) en ook ik heb problemen met de Installatie.
Ik ga het binnenkort open maken. De meeste van deze systemen hebben aan de voorkant, een beetje ter hoogte van de CD-Speler, 4 gaatjes.
Als je eerst netjes het plastic front verwijderd (Niet te hard forceren) dan kun je in alle vier de gaatjes een lange dunne schroef of spijker er in duwen.
Ook weer, voorzichtig natuurlijk. Op het einde, drukken de 4 spijkers de vergrendeling open van de audio-unit (ik noem het maar even zo) en zou je het geheel zo er uit kunnen trekken en kun je nieuwe unit kunnen aansluiten. Even kijken of die werkt en dan er in duwen.
Ik ben wel heel benieuwd of het werkt en of het goed samenwerkt met iPhones eigenlijk.
Succes en hopelijk heb ik je iets op weg kunnen helpen.

Ciao: Remco (Lancia Delta 1.4, 2009
Marcel_1.4_Multiair

Beste Remco,

Dank voor je heldere en uitgebreide antwoord. Ik zal het binnenkort proberen (ben nu aan het genieten van de nazomer in Lombardije)

Vriendelijk groet,
Marcel
Post Reply

Return to “NL25 Delta 3 (vanaf 2008)”