Te koop: Lancia Fulvia Rally coupe serie 1

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
quasimodo
Posts: 6
Joined: 04 Sep 2016, 09:05

Te koop: Lancia Fulvia Rally coupe serie 1

Unread post by quasimodo »

Ik wil hier graag mijn Lancia Fulvia Rally coupe aanbieden. Het is een zogenaamd 'gestrand project', waar ik helaas de komende tijd niet meer aan toe ga komen. Het laswerk is voor 90% (serieuze schatting) gedaan. Bodems voor en achter, dorpels, subframe-bakjes, voorkant, spatbordhoeken enz, zijn allemaal gebeurd. Aan de achterkant is nog wat laswerk. De gehele carrosserie is een tijd geleden gestraald en in epoxy gespoten, dus er zijn geen verrassingen meer onder plamuur verstopt. Ik heb de auto zelf gedemonteerd en daarvan veel foto's gemaakt. Alle delen zijn dus aanwezig (maar natuurlijk moet er wel een en ander worden vervangen. Foto's zijn uiteraard beschikbaar.

De stoffering is helemaal professioneel afgerond in leer en kan zo worden ingebouwd (Stoel, achterbank en deurpanelen)

De motor is volledig gedemonteerd; Cylinders zijn opgeboord naar de 1e overmaat en hebben ook nieuwe zuigers. De cylinderkop is al gereviseerd.
De versnellingsbak is helaas in het verleden verkeerd gemonteerd, waardoor deze compleet is versleten. Die zal dus moeten worden vervangen.

Vraagprijs voor het hele project is: 9.000,- euro.

Bent u geinteresseerd; Reacties mogen per PM hier of naar Alwinschulten@gmail.com

Mvrgr Alwin Schulten
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”