Helaas, einde Lybra tijdperk

Discussie en vraagbaak over Lybra
MikeR
Posts: 20
Joined: 23 Jul 2013, 16:54

Helaas, einde Lybra tijdperk

Unread post by MikeR »

Helaas, nu ook voor mij het einde van het Lybra tijdperk (bijna 20 Jaar, 1.9jtd en 2.4jtd). Ik ben nu met pensioen. Twee diesels (de Lybra en een defender TD5) kosten te veel aan wegenbelasting in verhouding met het aantal kilometers dat ik nog rij. Allebij gaan weg. Staan op marktplaats, (de 2.4 intensa met veel extra's). Een liefhebber zou het leukst zijn. Groeten aan iedereen en dank aan de moderators. De Lybraforumdag met foto's is een prachtig aandenken.
Menno Bos
Posts: 170
Joined: 19 Mar 2009, 16:41

Re: Helaas, einde Lybra tijdperk

Unread post by Menno Bos »

Hallo Mike,

Jammer, maar begrijpelijk met de hoge wegenbelasting. Mooie auto zo met het emblema interieur.
Het wordt ook steeds rustiger op dit forum en als er een bericht is dan ook vaak "einde Lybra tijdperk"...

Stap je nog over of ben je al overgestapt op een Lancia benzine?

Succes met verkoop! Hopelijk dat een liefhebber zich meldt.

grt Menno

lybra sw 1.9 jtd 355.000 km 2005
lybra sw 1.9 jtd intensa 349.000 km 2002 (ter afbraak)
Stupendo
Posts: 279
Joined: 21 Oct 2012, 20:41

Re: Helaas, einde Lybra tijdperk

Unread post by Stupendo »

Allemachtig, dat ding ziet er op de foto's uit als in nieuwstaat! En dat met 370.000 km. Wat een snoepje!

PS. Er staan op dit moment nog 216 Lybra's geregistreerd in NL, waarvan zo'n 70 geen APK hebben.
MikeR
Posts: 20
Joined: 23 Jul 2013, 16:54

Re: Helaas, einde Lybra tijdperk

Unread post by MikeR »

Ik heb wel over een benzine uitvoering gedacht maar ik wilde een auto waarmee ik ook het strand op kan. Het is een oude lexus lx 470 geworden (landcruiser met veel opties). Wel wennen, Italianen hebben toch wat meer smaak dan japanners. Hoop ook dat een liefhebber de Lybra koopt. Inderdaad nog maar weinig Lybra's, zonde toch.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”