Die Play Tennis en Junior ken ik ook niet. Volgens mij zijn die niet in Nederland geleverd. Hoe zit het interieur er uit bij die versies?
Van het interieur heb ik de gewone afbeeldingen uit de folder.
Ik heb geen specifieke afbeelding van de Play Tennis : geen idee of die speciale badges had of iets dergelijks.
Prijslijst 04/2002 :
Het prijsverschil tussen de Blu en de Blu Junior bedroeg 300 Euro.
Daarvoor kreeg je als extra een Radio CD (ipv als optie 405 €), Licht metalen velgen 185/60 (als optie 405 €) en een schuifdak (660 € als optie).
Maar dat laatste vind ik wel straf voor in totaal maar 300 Euro extra ? Ik vrees een typfout op de prijslijst.... S ipv O ...
Het prijsverschil tussen de Blu en de Play Tennis bedroeg 550 €.
Daarvoor kreeg je een Radio CD (405 € als optie) en metaalkleur (220 € als optie).
De bekleding is bij beide stof.
Castiglio (New Alcantara) was enkel standaard bij de LS en LS 16V en zelfs niet als optie te verkrijgen bij de Blu, Blu Junior en Play Tennis.
Prijslijst 01/2003 :
Het prijsverschil tussen de Blu en de Blu Junior bedroeg ook 300 Euro.
Daarvoor kreeg je als extra : Mistlampen voor (120 €), Radio CD (405 €) en Licht metalen velgen 185/60 (405 €).
Indien het schuifdak het jaar ervoor wel klopte, kreeg je nu iets minder voordeel

.
Het prijsverschil tussen de Blu en de Vanity bedroeg 1.200 €.
Daarvoor kreeg je wel een blauwgetinte voorruit en kompasruit (?), donker getinte achterlichten, Fluweel Swing binnenbekleding ipv stof (Fluweel Madras was enkel voor de LX Upgrade), ABS (700 € als optie), Airco (1190 € als optie), Radio CD (405 € als optie).
In vergelijking met de Blu Junior waren de mistlampen voor een optie en de Lichtmetalen velgen konden echter niet als optie. Altijd dus stalen velgen + deksels.
Voor nog eens 800 € extra was er dan de LS Upgrade, die maar 4 opties had : vooruitrusting telefoon, herstelllingskit banden, metaalkleur, lederen binnenbekleding.
Toerenteller, thermometer buiten, electrische + verwarmde spiegels, lederen stuur + pook waren in dat laatste jaar enkel verkrijgbaar bij de LS uprade. Ook niet als optie bij de andere.
Bovenstaande opties, uitrustingen is een ruime samenvatting. Ik heb niet alles opgesomd wat standaard is of als optie verkrijgbaar was.