waar vind ik een laser

Discussie en vraagbaak over Thesis
Cashforce
Posts: 27
Joined: 18 Jun 2016, 22:50

waar vind ik een laser

Unread post by Cashforce »

Mijn navigatie doet het niet en ik ben opzoek naar een laser of hoe zo een ding ook mag heten
Lancia Thesis 2.4jtd Emblea automaat grigio cellini

website johnovergeld.nl
de Wit
Posts: 935
Joined: 24 Sep 2009, 13:08

Re: waar vind ik een laser

Unread post by de Wit »

Doe eens de zoekfunctie gebruiken. Er zijn meerdere topics te vinden , NIT is het toverwoord.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
karel
Posts: 201
Joined: 05 Feb 2010, 12:01

Re: waar vind ik een laser

Unread post by karel »

Ik moet zeggen dat ik de zoekfunctie ook nooit echt onder de knie heb gekregen.
Zoeken op lens, lensje, laser, nit in iedere mogelijke combinatie van die zoektermen levert niets op ....

Misschien kan iemand het correcte gebruik van die functie nog eens onthullen, want het zou best handig zijn.

Over laser / lens units voor de NIT kan ik me herinneren dat Marc (Kappa.Lancia.Name) er ooit een aantal geimporteerd had. Misschien heeft hij er nog een liggen, of kan hij verder helpen met een link naar een website waar ze te vinden zijn.

Het vervangen zelf is goed te doen, maar vergt wel wat geduld en handigheid. Ik heb het nu drie keer gedaan bij mijn Thesis en het lijkt dat de lensjes die ik van Marc kocht het veel langer uithouden dan de originele...
FransB
Posts: 31
Joined: 22 Feb 2012, 13:28

Re: waar vind ik een laser

Unread post by FransB »

Mijn EPB's zijn verleden maand door Gerrit onder handen genomen en alles werkt weer perfect: heel tof!

Maar ook mijn navi toont al even, wisselend een leesprobleem.
Wie wil dat voor me oplossen???

Groet,

Frans.
Lancia Gamma sedan, B-coupe, B-HPE, Thema IE Turbo, Kappa 2.0SW, Kappa 2.4SW aut, Thesis 3.0 Emblema Comfortronic.
gergely
Posts: 828
Joined: 23 Dec 2008, 19:15

Re: waar vind ik een laser

Unread post by gergely »

Zoek-functie werkt eigenlijk best wel goed... zorg dat je 'alle woorden' en 'alle datums' hebt aangevinkt....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
karel
Posts: 201
Joined: 05 Feb 2010, 12:01

Re: waar vind ik een laser

Unread post by karel »

Zou het kunnen dat het bij sommige browsers niet werkt. Zelfs zoeken op zoiets breeds als 'NIT' levert geen enkel resultaat in het hele forum.

In Firefox, Internet Explorer en Edge, werkt het op mijn PC in elk geval niet.
Het zal wel een of andere obscure instelling aan mijn kant zijn, die de werking belemmert. Alle datums en alle woorden zijn aangevinkt.
De pop-up dat er niets gevonden is, komt wel prima door:)
koen_
Posts: 618
Joined: 24 Jul 2009, 09:37

Re: waar vind ik een laser

Unread post by koen_ »

Überhaupt heeft de zoekfunctie wat beperkingen, zo reageert de functie idd niet op ongewone woorden, bijv ICS of NIT worden niet herkend

Tips om het meeste rendement uit de zoekfunctie te halen :
* kies een zo handig mogelijke zoekterm, niet alles wordt herkend ( bijv ICS is geen bruikbare zoekterm, gebruik radio oid )
* pas de instellingen in de zoekfunctie aan :
..... ga naar 'geavanceerd' ..., vink bij 'forums' alleen "NL35-thesis" en kies voor 'alle datums' rechts-beneden
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Blokkie
Posts: 474
Joined: 19 Mar 2009, 16:36

Re: waar vind ik een laser

Unread post by Blokkie »

Hallo,

Ik heb er wellicht nog eentje liggen. Die doen het prima. Heb er al meerdere ingebouwd of verkocht aan een tevreden klant. Moet volgende week even kijken of ik er nog heb. Je hoort van me.
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Cashforce
Posts: 27
Joined: 18 Jun 2016, 22:50

Re: waar vind ik een laser

Unread post by Cashforce »

Hallo Beste forum leden,
Kan iemand mij contact geven bij wie ik een laser voor de navigatie kan kopen?
info graag mailen naar andreprive@skynet.be
Met vriendelijke groeten.
Lancia Thesis 2.4jtd Emblea automaat grigio cellini

website johnovergeld.nl
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”